یک شرکت بیمه مستقر در ایالت ماساچوست آمریکا، به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد. هدف از این خرید شرکت بیمه MassMutual شارژ حساب بیمه عمومی خود بوده است تا مشتریان خود را از این طریق پوشش دهد.

شرکت بیمه MassMutual که سهامی در بورس اوراق بهادار ندارد، روی بیش از ۲۳۵ میلیارد دلار حساب بیمه نظارت می‌کند. این شرکت ارز دیجیتال خود را از طریق شرکت سرویس‌های مالی بیت کوین NYDIG که در شهر نیویورک مستقر است، خریداری کرد. MassMutual همچنین یک سهام ۵ میلیون دلاری هم در همین شرکت خدمات معامله بیت کوین NYDIG سرمایه‌گذاری کرده است.

طبق گزارش ارائه شده، این سرمایه‌گذاری باعث قرارگیری سنجیده اما هدفمند شرکت MassMutual با دنیای دیجیتال در حال ترقی رمزارزها می‌شود. راس استیونز (Ross Stevens) موسس و مدیر اجرایی NYDIG و مدیرعامل شرکت مادر آن یعنی Stone Ridge، در خصوص شرکت بیمه MassMutual می‌گوید:

MassMutual یک شرکت شگفت‌انگیز برای کار در پلتفرم‌ سرمایه‌گذاری Stone Ridge بوده است. با سابقه نوآوری درخشان آن‌ها، برای من جای تعجبی ندارد که آن‌ها صنعت خود را با توجه به ارزش ثابت شده و بلند مدت بیت کوین، برای صاحبان بیمه‌ خود رهبری کنند.

این شرکت بیمه عمر که در سال ۱۸۵۱ تاسیس شد، در حال حاضر بیش از ۵ میلیون مشتری دارد.

نظر شما در خصوص این خریدهای کلان بیت کوین توسط شرکت‌های بزرگ چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: The Block Crypto