استراتژیست و تریدر ارزهای دیجیتال، مایکل ون د پوپه (Michaël van de Poppe) از اسامی گروه منتخبی از آلت کوین‌ها رونمایی کرده است که به گفته وی پتانسیل رشد قابل توجهی دارند. وی با معرفی ۵ آلت کوین با پتانسیل رشد گفت که در ماه فوریه و مارس امکان پامپ شدن آنها وجود دارد.

معرفی ۵ آلت کوین با پتانسیل رشد

در یک ویدیوی جدید، ون دی پوپه به ۲۹۵۰۰ فالوئر یوتیوب خود گفت در حالی که جفت ارز بسیاری از آلت کوین‌ها در برابر تتر (USDT) پامپ شده‌اند، چند مورد از آنها به صورت جفت ارز با بیت کوین تازه شروع به نشان دادن علائمی از افزایش قیمت خود کرده‌اند.

این تریدر به کاسموس (ATOM) اشاره کرد که به گفته وی اجازه ورود نمی‌دهد، زیرا نزدیک به بالاترین قیمت خود در ۲۲/۰۲ دلار است. ون دی پوپه به جای تعقیب این پامپ، پیشنهاد می‌کند به جفت ارز ATOM/BTC نگاه کنید، جفتی که ممکن است در آستانه شروع روند صعودی خود باشد. وی در این باره گفت:

ما هنوز هم باید یک higher low روی این روند را برای کاسموس (ATOM / BTC) داشته باشیم. من قصد دارم این محدوده (۰/۰۰۰۳۴) را بررسی کنم، که سطح قبلی است، بنابراین این بلوکی است که داریم. سپس، من می‌خواهم به دنبال بلوک موجود در اینجا (۰.۰۰۰۲۶) برای خرید در افت احتمالی قیمت باشم. سپس موج ناگهانی بعدی [به سمت ۰/۰۰۰۶۳] را می‌گیریم.

ون د پوپه می‌گوید این مورد مانند Celer Network (CELR) است. این تریدر اشاره کرد که جفت ارز CELR/USDT به تازگی یک حرکت بزرگ پارابولیک را به اتمام رسانده در حالی که جفت ارز CELR/BTC پس از یک روند نزولی طولانی مدت تازه در حال آماده شدن برای صعود است.

در حال ایجاد یک واگرایی خوب صعودی هستیم (CELR/BTC). بنابراین این حمایت (۰/۰۰۰۰۰۰۲۵) را از دست دادیم، که حمایت این محدوده نیز هست… یک برگشت به عقب داشتیم. این سطح را دوباره حمایت کردیم. این واگرایی صعودی تأیید شد. یک حرکت رو به بالا خواهیم داشت… چیزی که به احتمال زیاد شاهد آن خواهیم بود این است که ممکن است ۶۰ ساتوشی (۰/۰۰۰۰۰۰۶) جلو برود، یک اصلاح کند و سپس شاهد یک موج ناگهانی [تا ۰/۰۰۰۰۰۱۱۵] باشیم.

خرید بیت کوین

معرفی سه آلت کوین دیگر

این تریدر به هارمونی (ONE/BTC) نیز چشم دوخته که به عقیده او ساختار بازار آن مشابه CELR/BTC است.

با توجه به اینکه ما در حال حاضر وارد یک ناحیه مقاومت شده‌ایم، به احتمال زیاد یک حرکت اصلاحی به سمت این محدوده (۰/۰۰۰۰۰۰۳۲) خواهیم داشت و سپس شروع به صعود به بالای این محدوه می‌کنیم ( ۰/۰۰۰۰۰۱۲) و احتمالاً حتی به ۱۸۰ ساتوشی (۰/۰۰۰۰۰۱۸) هم برسیم.

جفت ارز دیگری که ون د پوپه به آن اشاره کرده، DIA/BTC است.

DIA/BTC همچنان با مقاومت روبرو است. ممکن است در اینجا (۰/۰۰۰۰۰۳) یک نزول به سمت حمایت داشته باشیم و با شکستن این سطح در حدود ۷۷۰ ساتوشی (۰/۰۰۰۰۰۷۷)، افزایش خود را شروع کند. من فکر می‌کنم ما به سمت این منطقه (۰/۰۰۰۲۵) خواهیم رفت.

آخرین سکه‌ای که ون د پوپه در مورد آن صحبت کرده، TomoChain (TOMO) است. به گفته این تحلیلگر ارز دیجیتال، TOMO/BTC به سختی از جای خود حرکت می‌کند.

همان طور که می‌بینید، ما هنوز در حال تثبیت هستیم. اگر این جفت بیت کوین شروع به حرکت به سمت سطوح (۰/۰۰۰۰۰۷، ۰/۰۰۰۰۰۸ و ۰/۰۰۰۰۱۲) کند، می‌توانیم ببینیم که قیمت از اینجا شاهد یک صعود ۳ برابری باشد.

نظر شما در مورد این ۵ آلت کوین با پتانسیل رشد چیست؟ به نظر شما پامپ قیمت جفت ارز آلت کوین‌ها با تتر به پایان رسیده؟ شما می‌توانید نظرات خود را در سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: dailyhodl