شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی تمام تلاش خود را می‌کند تا از تسلا و گری اسکیل عقب نماند. خرید بیت کوین‌های بیشتر توسط مایکرواستراتژی خبری است که دیروز منتشر شد.

خرید بیت کوین‌های بیشتر توسط مایکرواستراتژی

در بیانیه مطبوعاتی ۱۶ فوریه، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد ۶۰۰ میلیون دلار دیگر اوراق قرضه قابل تبدیل به سهام عرضه کند:

این اوراق تضمینی نبوده و دارای سود قابل پرداخت به صورت شش ماهه در ۱۵ فوریه و ۱۵ آگوست هر سال هستند که پرداخت آن از ۱۵ آگوست ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. موعد سررسید این اوراق در ۱۵ فوریه ۲۰۲۷ است، مگر اینکه زودتر بازخرید شده، از گرو درآمده باشند یا مطابق با شرایط تبدیل شده باشند. با توجه به شرایط خاص، در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ یا بعد از آن، مایکرواستراتژی می‌تواند تمام یا بخشی از این اوراق را با پول نقد بازخرید کند.

همچنین، به خریداران اولیه این فرصت داده می‌شود که ۹۰ میلیون دلار بیشتر اوراق قابل تبدیل مایکرواستراتژی را به دست آورند که مبلغ فوق را به ۶۹۰ میلیون دلار می‌رساند.

خرید بیت کوین از سوی مایکرواستراتژی

شرکت مایکرواستراتژی تاکنون چندین بار اقدام به خرید بیت کوین کرده است.

این شرکت قصد دارد از عرضه این اوراق جدید برای افزایش قابل توجه ذخایر بیت کوین خود استفاده کند. مایکرواستراتژی در حال حاضر دارای ۷۱٫۰۷۹ بیت کوین است که ارزش تقریبی آن در زمان نگارش این مقاله ۳/۵ میلیارد دلار است.

در اواخر ماه دسامبر، این شرکت با سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیون دلاری خود روی این ارز دیجیتال برجسته سروصدای زیادی به راه انداخت. آخرین خرید ۱۰ میلیون دلاری این شرکت نیز اوایل فوریه امسال اعلام شد.

خرید بیت کوین

ارزش سهام مایکرواستراتژی همچنان در حال افزایش است

سهام مایکرواستراتژی (MSTR) در معاملات قبل از شروع ساعت کاری (pre-market) ۲/۴۱ درصد رشد کرده و در حال حاضر در بالاترین حد چند دهه اخیر قرار دارد. از زمان ورود به موقع این شرکت به بازار بیت کوین، سهام آن بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافته است.

در عین حال، بیت کوین نیز پس از عبور از ۵۰ هزار دلار در همه صرافی‌های بزرگ، به صدر خبرها تبدیل شده است.

به نظر شما خرید بیت کوین‌های بیشتر توسط مایکرواستراتژی چه تأثیری در صعود قیمت بیت کوین خواهد شد؟ فراموش نکنید ما را در توییتر و اینستاگرام دنبال کنید و نظرات و پیشنهادات خود را در شبکه‌های اجتماعی و سایت کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: u.today