مایکرواستراتژی، غول هوش تجاری، یک دوره آنلاین به‌صورت رایگان درباره بیت کوین برگزار می‌کند. اما این دوره می‌تواند به ترغیب شرکت ها به خرید بیت کوین کمک کرده و آنها را در این باره متقاعد کند؟

ترغیب شرکت ها به خرید بیت کوین

مایکرواستراتژی قرار است یک دوره آنلاین به صورت رایگان در مورد بیت کوین برگزار کند. این دوره در دو روز برگزار می‌شود: ۳ فوریه و ۴ فوریه ۲۰۲۱. این شرکت اطلاعات تجاری از اولین شرکت‌هایی بود که مقدار زیادی بیت کوین خریداری کرد. این خریدها تا اندازه‌ای از عوامل اصلی آخرین رالی بیت کوین بوده‌اند. شرکت‌های دیگر نیز این کار را انجام داده‌اند، اسکوئر ۵۰ میلیون دلار به بیت کوین اختصاص داده است. اما آیا میکرو استراتژی می‌تواند حتی شرکت‌های بیشتری را راضی به پیروی از این الگو کند؟

مایکل سایلور (Michael Saylor)، مدیر عامل شرکت مایکرواستراتژی، در تاریخ ۱۲ ژانویه در توییتر خود نوشت:

در ۳ و ۴ فوریه، مایکرواستراتژی میزبان دوره بیت کوین برای شرکت‌ها خواهد بود. برای رشد شرکت و ایجاد ارزش برای سهامداران، برای شرکت در دوره‌ای سریع و آنلاین و سریع در زمینه استراتژی و تاکتیک بیت کوین به کارکنان، مفاخر صنعت و فروشندگان استراتژیک ما بپیوندید.

چارت یک ساعته بیت کوین/تتر

چارت ساعتی تغییرات قیمت BTC/USDT

این مطلب راهم مطالعه کنید: مایکل سیلور از سرمایه گذاری ۲/۵ میلیارد دلاری خود در بیت کوین می‌گوید

مایکرواستراتژی از پیشگامان سرمایه‌گذاری نهادی

مایکرواستراتژی زمانی که سرمایه‌گذاری ۴۲۵ میلیون دلاری در بیت کوین بین ماه‌های اوت و سپتامبر سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد، وارد دنیای بیت کوین شد. این شرکت پس از خرید بیت کوین‌های بیشتر و افزایش قیمت آن، اکنون حدود ۲/۵ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد.

روز اول آموزش بر چگونگی پذیرش بیت کوین توسط شرکت‌ها متمرکز است. مایکرواستراتژی گفت: دستور کار روز اول ما یک مرور اجمالی و در عین حال جامع از موضوعاتی است که شرکت‌ها هنگام تدوین و اجرای استراتژی بیت کوین خود باید به آن بپردازند.

در روز اول، سیلور خودش دو سخنرانی دارد. یکی درباره استراتژی کلان بیت کوین است که به بیت کوین به عنوان دارایی ذخیره ارزش خواهد پرداخت و همچنین به عوامل اقتصادی کلانی می‌پردازد که منجر به پذیرش نهادی بیت کوین خواهد شد.

سخنرانی دوم در مورد استراتژی شرکتی بیت کوین خواهد بود که روش‌های تعامل شرکت‌ها با بیت کوین را بررسی می‌کند. سایر سخنرانی‌ها شامل موضوعاتی مانند ملاحظات مالی و حقوقی در مورد بیت کوین هستند.

در روز دوم، مایکرواستراتژی یک دور نمای کلی از فروشندگان استراتژیک و پیشنهادات در بازار بیت کوین را ارائه می‌دهد. در این روز، چندین سخنرانی توسط شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال مانند بایننس، کوین بیس و فدیلیتی ارائه خواهد شد.

اما سوال این است که آیا ایلان ماسک هم در این مراسم شرکت خواهد کرد؟

نظر شما در مورد این دوره آنلاین و تأثیر آن در ترغیب شرکت ها به خرید بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt