در این مقاله شما را با چند سایت برتر فاست ریپل آشنا خواهیم کرد. می‌توانید در این سایت‌ها به صورت رایگان ریپل به دست بیاورید. با ما همراه باشید.

رمزارز ریپل (XRP) توکن اصلی بلاکچین ریپل است و از آن برای لیکویدیتی کلاینت‌های پرداخت بین مرزی شرکت هم استفاده می‌شود. ریپل در حال حاضر موسسات مالی زیادی را با عنوان کلاینت دارد و شمار آن‌ها هر روز رو به افزایش است. صنعت حواله (remittance) هم رشد بسیار سریعی در دنیا دارد. این یعنی ریپل و تقاضای آن هم به همین ترتیب در مسیر رشد قرار خواهد داشت.

یکی از مزایای پرداخت بین مرزی شرکت ریپل آن است که این روش پرداخت برای انتقال دارایی به صرفه‌تر است. به عبارت دیگر این روش حتی از برخی تراکنش‌های رمزارزی مثل پرداخت با بیت کوین هم هزینه کمتری دارد. حتی اگر این کوین در عمل بهترین قیمت را نداشته باشد باز هم ارزش این را دارد که برای آینده پس‌انداز شود. چه کسی می‌داند؟ ممکن است قیمت ریپل در نهایت افزایش پیدا کند و اگر در زمان مناسب از این ارز اندوخته‌ای داشته باشید سود خوبی را به دست خواهید آورد. در حال حاضر این ارز دیجیتال بسیار ارزان است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: معرفی انواع کیف پول ریپل برای مبتدیان

بهترین فاست های ریپل

فاست ها به کاربران اجازه می‌دهند مقداری رمزارز به صورت رایگان دریافت کنند. البته فاست های بسیار کمی برای ریپل وجود دارند. در این مقاله از کوین نیک قصد داریم بهترین فاست های ریپل را به شما معرفی کنیم. جایی که می‌توانید بدون پرداختن پول، ریپل به دست بیاورید. به این ترتیب فرصت به دست آوردن چند کوین را خواهید داشت و می‌توانید در مورد تراکنش‌های رمزارز هم تجربه کسب کنید. البته برای به دست آوردن میزان قابل توجهی از ریپل باید مدت زیادی صبر کنید.

برای اینکه بتوانید رمزارز ریپل را به دست آورده و آن را ذخیره کنید به یک کیف پول شخصی ریپل نیاز خواهید داشت. چندین کیف پول برای ذخیره ریپل وجود دارد که می‌توانید با کمی تحقیق و با توجه به نیازهای خود از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. در ادامه بهترین فاست های ریپل در ماه سپتامبر را برایتان لیست می‌کنیم. با ما همراه باشید.

Adxrp

بهترین فاست ریپل

adxrp شانزده هزار کاربر دارد یعنی تا حد قابل قبولی می توان به آن اعتماد کرد.

Adxrp بهترین فاست برای به دست آوردن ریپل است. در این سایت شما می‌توانید با مشاهده تبلیغات ریپل کسب کنید. تبلیغات ۸۵ وب‌سایت در دسترس کاربران قرار دارد و برای کسب ریپل می‌توان از آن‌ها بازدید کرد. در حال حاضر بیش از ۱۹٫۰۰۰ کاربر در این وب‌سایت ثبت نام کرده‌اند. این مقدار تا حدودی نشان می‌دهد که فاست مورد نظر، تا حدی قابل اعتماد است. بنابراین اگر شما هم قصد دارید ریپل را به طور رایگان به دست بیاورید می‌توانید adxrp را امتحان کنید. این سایت برای ارجاعاتی که ادعا می‌کنند از سوی شما دعوت شده‌اند ۸ درصد سود هم ارائه می‌دهد.

اگر نگاهی به درآمد برخی از کاربران داشته باشیم می‌توانیم ببینیم که یکی از کاربران ۴۴۷ ریپل به دست آورده است. حداقل کوین لازم برای برداشت در این سایت ۵ واحد XRP است. کار کردن با adxrp بسیار ساده است و هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند با مشاهده تبلیغات به سادگی چند ریپل به دست بیاورد.

برای این کار ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس روی گزینه view advertisements کلیک کنید تا یک تبلیغ را ببینید. بعد از کلیک کردن باید منتظر بمانید تا نوار بارگیری کامل شود. به این ترتیب حساب XRP شما بلافاصله دارای اعتبار می‌شود. می‌توانید با رسیدن به حدنصاب تعیین شده توسط سایت، نسبت به برداشت رمزارز خود اقدام کنید.

XRP Faucet

ایکس آر پی فاست - معرفی بهترین فاست های ریپل

فاست ها به طور رایگان به کاربران مقدار کمی ارز دیجیتال ارائه می دهند.

XRP Faucet یک فاست چند ارزی است که ۱۶ نوع ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد. شرکت در این فاست ساده بوده و کافی است آدرس کیف پول XRP خود را ارائه بدهید. اگر کیف پول ندارید به سادگی می‌توانید یک کیف پول تهیه کرده، آدرس آن را ارائه بدهید و پس از حل کردن کپچا شروع به کسب درآمد کنید.

کاربران در هر ۶۰ دقیقه می‌توانند یک کوین به دست بیاورند و هر ۳۰ روز باید حداقل یک کوین درآمد داشته باشند تا بتوانند در بازی بمانند. اگر در طی ۳۰ روز نتوانند یک کوین رمزارز به دست بیاورند حساب کاربری بسته می‌شود و موجودی آن از کاربر سلب می‌شود. بنابراین در صورت ورود به این فاست سعی کنید فعال باشید.

Coin Faucet

کوین فاست - معرفی فاست ریپل

در کوین فاست می توانید به طور رایگان ریپل دریافت کنید.

Coin Faucet که قبلا با نام freeripple.com شناخته می‌شد یک فاست ریپل است که کاربران آن در ازای بازی کردن ریپل دریافت می‌کنند. در این وب‌سایت کاربران می‌توانند در بخش بازی‌ها تا ۳۰۰ دلار درآمد داشته باشند. شما می‌توانید هر ۶۰ دقیقه یک بار روی دکمه کلیک کنید و ریپل بیشتری به دست بیاورید. کمیسیون ارجاع در این سایت ۵۰ درصد است و می‌توان گفت هیچ سایت فاست دیگری چنین رقمی را برای جذب کاربران جدید ارائه نمی‌دهد.

شما می‌توانید درآمد خود را با فالو کردن این سایت در توییتر افزایش دهید در آنجا کدهای تبلیغاتی رایگانی را دریافت می‌کنید که بدون نیاز به انتظار یک ساعته، امکان دسترسی به رول‌های رایگان جدید را  برایتان فراهم می‌کند. برداشت روی این وب‌سایت به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد. یعنی وقتی اندوخته ریپل شما به حداقل میزان برداشت که یک واحد ریپل است برسد پرداخت به صورت خودکار انجام می‌شود. پرداخت‌های سایت به یک کیف پول ریپل (که حداقل ۲۰ ریپل در آن وجود داشته باشد) یا هر کیف پول دیگری که به عنوان مقصد ارائه شده واریز می‌شود.

XRP Faucet یکی از معتمدترین و بهترین فاست های رمزارز است و می‌توانید با خیال راحت در آن به کسب ریپل بپردازید یا اینکه آن را به دیگران معرفی کرده و به این ترتیب از این راه هم کمیسیون دریافت کنید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: کسب بیت کوین رایگان در سال ۲۰۲۰

سخن آخر

حال که بهترین فاست ها را برای به دست آوردن XRP می‌شناسید می‌توانید قدمی فراتر رفته و از آن‌ها بازدید کنید. شاید هم بخواهید در هر سه فاست معرفی شده ثبت نام کنید و همزمان از همه آن‌ها به کسب ریپل بپردازید تا درآمد بیشتری داشته باشید. برایتان آرزوی موفقیت داریم.

دیدگاه‌های خود درباره این مقاله و فاست‌های معرفی شده را در بخش نظرات ثبت کنید تا سایر مخاطبان این مقاله هم از آن استفاده ببرند. از همراهی شما سپاسگذاریم.

منبع: coindoo