بازگشت طلب‌ها می‌تواند بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده و بر قیمت‌ها اثر بگذارد. سرمایه‌گذاران و طلبکاران صرافی Mt. Gox به زودی می‌توانند وجوه سرقت شده در سال ۲۰۱۴ را مطالبه کنند.

برخی نگرانند که این بیت کوین‌های تازه در گردش، بازار را تحت تأثیر قرار داده و بر قیمت این ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. البته هیچ تاریخی برای این پرداخت‌ها اعلام نشده است.

طلبکاران صرافی Mt. Gox به زودی طلب خود را دریافت خواهند کرد

به زودی بیت کوین های دزدیده شده از سرمایه‌گذاران سابق صرافی Mt. Gox جبران می‌شوند. با این حال، برخی نگران هستند که ورود این بیت کوین ها به چرخه بازار، می‌تواند بر قیمت‌ها تأثیر بگذارد.

صرافی Mt. Gox  در فوریه ۲۰۱۴ تعطیل شد، زیرا یک حمله امنیتی بزرگ به آن باعث از دست رفتن ۸۵۰٫۰۰۰ بیت کوین شد.

طلبکاران Mt. Gox موافقت کرده‌اند که پس از چندین سال نبرد حقوقی، از CoinLab نود درصد وجوه از دست رفته را دریافت کنند. پیش‌بینی می‌شود ۱۳۷٫۸۹۱ بیت کوین به ارزش ۴/۹ میلیارد دلار از طریق این شرکت توزیع شود.

تاریخ وصول طلب‌ها اعلام نشده است

تاریخ توزیع بیت کوین هنوز قطعی نشده است. با این وجود طلبکاران بیش از شش سال منتظر دریافت وجوه خود بوده‌اند. بسیاری از طلبکاران با دریافت وجوه خود بلافاصله آن را نقد می‌کنند و این امر می‌تواند به راحتی فشار فروش شدیدی را در بازار ایجاد کند.

فردی به نام CryptoWhale در توییتر نوشت:

این توضیح می‌دهد که چرا بازارهای ارز دیجیتال امروز به سرعت افت کردند! CoinLab با طلبکاران Mt. Gox پس از یک نبرد طولانی مدت حقوقی به توافق بزرگی رسیده است. این شرکت به آنها امکان می‌دهد ۹۰ درصد از سرمایه‌های از دست رفته بیت کوین را مطالبه کنند.

CoinLab برای رسیدگی به تراکنش‌های آمریکای شمالی برای صرافی Mt. Gox در سال ۲۰۱۲ به کار گرفته شد. یک سال پس از آن بود که از این صرافی به دلیل نقض قرارداد شکایت شد. زمانی که CoinLab ادعای خود را از ۷۵ میلیون دلار به ۱۶ میلیارد دلار افزایش داد، روند اعاده اعتبار علیه Mt. Gox به تأخیر افتاد.

شما می‌توانید نظرات خود را از طریق وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptobriefing