در حال حاضر ترید بیت کوین در محدوده قیمتی ۹ هزار تا ۱۰ هزار دلار در نوسان است. در همین حال، بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین در اندیشه پیدا کردن راهی برای افزایش قیمت‌ها بر مبنای ارزهای دیجیتال هستند. در این میان، پلتفرم هایی مثل اپلیکیشن رابین هود می‌توانند نقشی اساسی ایفا کنند. 

بسیاری از استراتژیست‌های این حوزه معتتقد هستند به این زودی‌ها شاهد هجوم دوباره به بازار توسط تریدرهای خرده‌پا و مخصوصا آن دسته از تریدرهایی که در رابین هود مشغول هستند، نخواهیم بود. با این حال شواهد بسیاری از دست داشتن تریدرهای این پلتفرم محبوب در سهام شرکت‌های کوچک و حتی برخی از شرکت‌های ورشکسته، وجود دارد. به همین دلیل احتمال می‌رود که این عمل خرده فروشان در نهایت منجر به رشد سهام این شرکت‌ها شود.

از آنجایی که ارز بیت کوین در پلتفرم رابین هود بسیار مورد توجه است، بعید نیست که توجه این شرکت‌ها در ادامه به این ارز دیجیتال معطوف شود.

سرمایه گذاران اپلیکیشن رابین هود
رابین هود از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سرمایه گذاری است

دنیای امروز به جایی رسیده است که گروهی از خرده فروشان می‌توانند با کمک گوشی‌های هشمند خود و اندکی سرمایه، تاثیر بسیار بزرگی روی بازار سهام بگذارند. محققان بازار، با بررسی دقیق عملکرد برخی از این خرده فروشان، رد پای آن‌ها را در برخی نوسانات عجیب بازار مشاهده کرده‌اند. برای مثال می‌توان به رالی پارابولیک بسیار بزرگ سهام شرکت هرتز، اندکی پس از ورشکستگی آن، اشاره کرد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: سرقت کاربران رابین هود از ثروتمندان برای پر کردن کیسه‌های بیت کوین

احتمال حمله به بیت کوین توسط سرمایه گذاران جدید

به عقیده بن ایفرت، این موج جدید که توسط کاربران پلتفرم رابین هود به راه افتاده است، بسیار شبیه الگوی اتفاق افتاده در شبکه‌های اجتماعی است:

این کار بسیار شبیه شبکه‌های اجتماعی است…یک نفر به سهامی در حال رشد اشاره کرده و جند چارت و نمودار از آن را به اشتراک می‌گذارد. یک اینفلوئنسر این سهام را تایید کرده و بقیه را ترغیب به خرید آن می‌کند. بقیه افراد هم شروع به خریدن سهام مورد نظر می‌کنند.

برای بسیاری از افراد با تجربه در حوزه ارزهای دیجیتال، این اوضاع دقیقا مشابه وضعیت آلت کوین‌ها در اواخر سال ۲۰۱۷ است. جایی که حاشیه سود دارایی‌های دیجیتال کوچک‌تر از بیت کوین به شدت بالا رفت و موجب سودآوری بسیار زیادی برای سهامداران آن‌ها شد. مت مالی، مسئول تدوین استراتژی شرکت میلر تاباک، معتقد است که این تریدرهای خرده پا به زودی بازار ارزهای دیجیتال را مورد هدف قرار خواهند داد. این کار از طریق اپلیکیشن محبوب رابین هود که امکان دسترسی به بیت کوین و چند توکن دیگر را فراهم کرده است، انجام خواهد گرفت.

درست است که آن‌ها فعلا در حال بازی در زمین دیگری هستند، ولی مشخص است که چشمشان به حوزه‌های دیگر هم است. چون می‌دانند که چیزی مثل بیت کوین، می‌تواند سودی عظیم را برایشان به ارمغان بیاورد. شدت علاقه به بیت کوین، دوباره در حال رشد است و طبیعتا همه این افراد، خواهان سود بردن از آن هستند.

منبع: bitcoinschannel