قیمت دوج کوین به دنبال توییت‌های آقای ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا مبنی بر اینکه این سکه «ارز آینده زمین است»، به بالاترین سطح خود رسید. اکنون، خبری مبنی بر پشتیبانی نیسان از ارز دیجیتال دوج کوین به عنوان گزینه پرداخت منتشر شده است. شرکت Daytona Nissan برای به حداقل رساندن خطر نوسانات، حداکثر ۵۰۰۰ دلار دوج کوین قبول می‌کند. برخی از منتقدان هنوز بر این باورند که دوج ارزش طولانی مدت ندارد و مردم ممکن است بابت سرمایه‌گذاری در آن پول خود را از دست بدهند.

پشتیبانی نیسان از ارز دیجیتال دوج کوین

نمایندگی Daytona Nissan روز سه شنبه اعلام کرد که پذیرش دوج کوین (DOGE) را به عنوان گزینه پرداخت برای فروش خودروهای خود آغاز می‌کند.

این اطلاعیه از سوی این نمایندگی مستقر در فلوریدا در حالی اعلام شده که دوج کوین عملکرد فوق‌العاده خوبی در بازار داشته است. دوج پس از توئیت ایلان ماسک در مورد این توکن، رکورد جدیدی را به ثبت رساند و به بالاترین قیمت خود یعنی ۰/۰۸۷ دلار رسید.

کندال گریسون (Kendall Garrison) یکی از مالکین و ناظرین مشترک در Daytona Nissan اظهار داشت که او با دوج کوین آشنا نبوده، اما یکی از کارمندان وی کار با این سکه را به او پیشنهاد کرده است.

شرکت نیسان تنها ۵۰۰۰ دلار دوج کوین قبول می‌کند

بر اساس این گزارش، Daytona Nissan با پذیرش فقط ۵۰۰۰ دلار به صورت دوج کوین خطر نوسانات قیمت را محدود می‌کند. گریسون گفت این شرکت قبلاً یک کیف پول ارز دیجیتال تهیه کرده که برای پذیرش پرداخت‌های دوج کوین استفاده خواهد شد. گاریسون اظهار داشت:

 این واقعا یک مزیت بسیار خوب و سرمایه‌گذاری خوبی برای ما خواهد بود.

پشتیبانی نیسان از دوج کوین

نیسان برای در امان ماندن از نوسانات قیمت تنها ۵۰۰۰ دلار دوج می پذیرد

در حال حاضر، پشتیبانی نیسان از ارز دیجیتال دوج کوین پاسخ‌های خوبی از سوی مشتریانی که تصمیم به پرداخت از طریق دوج کوین دارند، دریافت کرده است. یک مشتری به نام ریکاردو سانتیاگو (Ricardo Santiago) که اخیراً از دوج کوین برای خرید نیسان سنترا استفاده کرده، دیگران را به انجام این کار ترغیب کرده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: پیش‌ بینی قیمت دوج کوین برای ۲۰۲۱ و سال‌های پس از آن

شک و تردید در مورد ماندگاری دوج کوین

در حالی که برخی تصمیم دارند دوج کوین خریداری کنند، برخی از تحلیلگران همچنان به ریسک‌های این سکه اشاره می‌کنند. ایلان ماسک اخیراً دوج کوین را «واحد پول آینده زمین» خوانده است.

برخی دیگر از چهره‌های مشهور جین سیمونز (Gene Simmons) و اسنوپ داگ (Snoop Dog) نیز از این ارز دیجیتال پشتیبانی کرده‌اند. اما نیک کارتر (Nic Carter)، سرمایه‌دار، که به خاطر سرمایه‌گذاری‌های خود در بیت کوین نیز محبوب است، اخیراً اظهار داشته که « دوج کوین ابزاری برای سفته‌بازی و سوداگری» است.

وی گفت که دیدگاه ایلان ماسک در مورد دوج کوین گمراه کننده است و باعث از دست رفتن پول بسیاری از افراد خواهد شد. وی افزود:

 از نظر فناوری چیز زیادی در دوج کوین وجود ندارد.

کارتر اظهار داشت که این سکه فقط می‌تواند امیدواری مردم را بالا ببرد و باعث شود با سوداگری در کوتاه مدت از آن سود ببرند. وی اظهار داشت: اما وقتی صحبت از ارزش طولانی مدت می‌شود، بهتر است به دوج کوین به صورت بلند مدت اعتماد نشود.

خرید دوج کوین

آیا پشتیبانی نیسان از ارز دیجیتال دوج کوین می‌تواند باعث پامپ مجدد قیمت آن شود؟ نظر شما در مورد آینده این رمز ارز چیست؟ شما می‌توانید از طریق سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما در ارتباط باشید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع: invezz