سیمون ددیک (Simon Dedic) هم‌بنیانگذار شرکت تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بلاک‌فایر (Blockfyre) باور دارد روند صعودی قیمت بیت کوین دوباره باز می‌گردد و قیمت بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار خواهد رسید. در ادامه این مطلب از کوین نیک در مورد پیش بینی قیمت ۱۵۰ هزار دلاری بیت کوین و ۹ هزار دلاری اتریوم بیشتر صحبت می‌کنیم.

ددیک روز پنجشنبه در توییتی توضیح داد که این افزایش قیمت احتمالا در تمام ارزهای دیجیتال اتفاق نخواهد افتاد و فقط آلت‌کوین‌ های مهم مانند اتریوم شاهد افزایش قیمت چشمگیر خواهند بود.

صعود باورنکردنی قیمت بیت کوین که در دسامبر سال ۲۰۱۷ رخ داد و بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخ خود رسید، با شور و هیجان در سراسر صنعت ارز دیجیتال کامل شد. آتش هیجان این ماجرا با رونق عرضه اولیه سکه همراه شد و با ترس از دست دادن فرصت (FOMO) توسط سرمایه‌گذاران هر روز شعله‌ورتر شد. سرمایه‌گذارها به امید اینکه با رشد بیت کوین سرمایه‌شان چند برابر خواهد شد به هر پروژه‌ای در این زمینه پول تزریق کردند.

در واقع پیشگویی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ رنگ واقعیت گرفت و آلت‌کوین‌های دیگر هم به دنبال بیت کوین افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند. ددیک با وجود اینکه هشدار داد این ماجرا احتمالا دیگر اتفاق نخواهد داد، اما پیش بینی کرد که یک جهش قیمتی دیگر برای بیت کوین اتفاق خواهد افتاد و چند آلت کوین مهم دیگر را هم با خود بالا خواهد کشید.

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت ۱۵۰ هزار دلاری بیت کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا توسط رابرت کیوساکی

ددیک آنقدر از پیش بینی خود مطمئن بود که حتی قیمت بیت کوین را هم مشخص کرده است. به عقیده ددیک بیت کوین از قیمت فعلی خود یعنی ۹٬۷۵۰ دلار رشد ۱۴۰۰ درصدی را تجربه می‌کند تا به هدف بعدی خود یعنی ۱۵۰٬۰۰۰ دلار برسد.

به گفته ددیک اتریوم حتی عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهد داشت و با ۳٬۵۷۰ درصد رشد از قیمت فعلی خود یعنی ۲۴۵ دلار به ۹۰۰۰ دلار خواهد رشد. همچنین طبق پیش‌بینی‌های ددیک ارزش بینانس کوین (Binance Coin) هم با رشد ۲٬۷۵۰ درصد به ۵۰۰ دلار خواهد رسید.

جالب است که ددیک آینده بسیار درخشانی برای چین لینک (Chainlink) و تزوس (Tezos) متصور است. هر دو ارز با هدف رسیدن به قیمت ۲۰۰ دلاری به ترتیب شاهد ۴٬۴۵۰ و ۶٬۸۰۰ درصد رشد خواهند بود.

اما همه این پیش بینی‌ها در مقایسه با پیش بینی ددیک برای وی چین (VeChain) بسیار ناچیز است. طبق باور ددیک این ارز با هدف رسیدن به قیمت ۱ دلار، رشد قیمتی ۱۴٬۱۰۰ درصدی را تجربه می‌کند. در حال حاضر VET تنها ۰٫۰۰۷ دلار قیمت دارد.

اگر با وی چین آشنا نیستید بهتر است بدانید این پلتفرم ارز دیجیتال برای بهبود ردیابی در تامین مواد غذایی و گوشت تازه با شرکت تابعه والمارت چین قرارداد همکاری منعقد کرده است.

پیش بینی شما از قیمت بیت کوین چیست؟ به نظر شما بیت کوین به قیمت ۱۵۰ هزار دلار خواهد رسید؟

منبع: cointelegraph