مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری بیت کوین NYDIG، رابی گاتمن (Robby Gutmann) می‌گوید، ما در آستانه پذیرش گسترده بیت کوین (BTC) هستیم. به گفته رییس شرکت NYDIG، در هفته آینده باید منتظر اعلام «رویدادهای مهم» بیت کوین از سوی شرکت‌های بزرگ باشیم.

اعلام رویدادهای مهم بیت کوین در هفته آینده

گاتمن که هم‌بنیانگذار شرکت استون ریج با ۱۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت است، در ۱۵ مارس در پادکست « On the Brink » گفت که انتظار می‌رود شاهد اعلامیه‌هایی از سوی برخی از شرکای استراتژیک این شرکت باشیم که چشم‌انداز امور مالی سنتی را به شدت تغییر خواهند داد.

من می‌دانم که از هفته آینده کم و بیش شروع می‌شود، شما شاهد نقاط عطف تعیین‌کننده‌ای از سوی برخی از این شرکت‌ها خواهید بود.

در تاریخ ۸ مارس، NYDIG یک دور رشد سرمایه ۲۰۰ میلیون دلاری را به رهبری چندین شرکت بزرگ مالی از جمله مورگان استنلی، نیویورک لایف، مس‌موچوال، مدیریت صندوق سوروس و FS Investments به پایان رساند. سایر شرکای NYDIG شامل شرکت‌های fintech Kasasa ، Nymbys و Moven هستند.

اعلام رویدادهای مهم بیت کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: چگونه بیت کوین را در سریع‌ترین زمان به پول نقد تبدیل کنیم؟

نتیجه این رویدادها دسترسی بیشتر مردم به بیت کوین خواهد بود

گاتمن نگفت که کدام شرکا اعلامیه می‌دهند، اما اشاره کرد که این خبر می‌تواند باعث دسترسی جمعیت بیشتری از مردم به بیت کوین و همچنین سایر محصولات و خدمات باشد.

قابل ذکر است که یکی از محصولات NYDIG که به شرکت‌های شریک آن عرضه می‌شود «Corporate Treasury» نام دارد که شامل مجموعه‌ای از راه حل‌های خزانه‌داری است که با این هدف ساخته شده تا شرکت‌ها قادر به نگهداری بیت کوین باشند.

 [اطلاعیه‌ها] به صورت تدریجی نکات جدیدی را در مورد پذیرش بیت کوین، در دسترس بودن بیت کوین، محصولات و خدمات بیت کوین در حوزه امور مالی سنتی فعلی نشان می‌دهند.

ماه گذشته، NYDIG برای راه‌اندازی یک صندوق جدید قابل معامله با بیت کوین (BTC)، مدارک خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه داد.

در حال حاضر، این شرکت بیش از ۳ میلیارد دلار دارایی دیجیتال را تحت کنترل و مدیریت خود دارد.

خرید بیت کوین

برای اطلاع از اخبار ارزهای دیجیتال ما را در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام دنبال کنید و نظرات و پیشنهادات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph