صرافی ارز دیجیتال چینی اوککس (OKEx) که در ماه اکتبر به دلیل دستگیری بنیان‌گذار آن به حالت تعلیق درآمده بود، دوباره امکان برداشت بیت کوین را فعال می‌کند. در ادامه این مطلب درباره جزئیات بازگشایی امکان برداشت از صرافی اوککس بیشتر صحبت می‌کنیم.

براساس خبری که امروز در رسانه‌ها منتشر شد، صرافی ارز دیجیتال اوککس که از ۱۶ اکتبر به صورت موقت تعطیل شده بود، از تاریخ ۲۷ نوامبر یعنی یک هفته دیگر امکان برداشت از حساب را فعال می‌کند.

امکان برداشت از وقتی مسدود شده بود که بنیان‌گذار این صرافی یعنی ژو مین‌ژینگ (Xu Mingxing) توسط پلیس دستگیر شد. عدم امکان برداشت از حساب اوککس برای جامعه ارز دیجیتال بسیار مهم بود و حالا به نظر می‌رسد این صرافی قرار است فعالیت عادی خود را از سر بگیرد.

در حال حاضر بازجویی و تحقیقات پلیس از یکی از دارندگان کلید خصوصی صرافی اوککس به پایان رسیده است و مقامات رسمی اوککس اعلام کرده‌اند که به این ترتیب محدودیت برداشت  از حساب‌ها از ۲۷ نوامبر لغو خواهد شد.

بازگشایی امکان برداشت از اوککس

امکان برداشت بیت کوین از حساب اوککس از ۲۷ نوامبر مجددا راه‌اندازی خواهد شد

این مطلب راهم مطالعه کنید: کاهش ۲/۵ درصدی ارزش بیت کوین پس از تعلیق برداشت از صرافی اوککس

اوککس در تاریخ ۱۶ اکتبر و در رابطه با ممنوعیت برداشت از حساب اعلام کرده بود:

برای اینکه در جهت منافع مشتری عمل کنیم و خدمات استثنایی طولانی مدت به مشتری ارائه دهیم، تصمیم گرفته‌ایم امکان برداشت دارایی های دیجیتال / ارزهای دیجیتال را به حالت تعلیق درآوریم.

چند هفته گذشته برای فعالان حوزه ارز دیجیتال در چین زمان پر تلاطمی بود. دینگ هان (Ding Han)، مدیر بازاریابی خارج از کشور در BTC.TOP و B.TOP، گفت که این اتفاقات باعث وحشت علاقه مندان به ارز دیجیتال در چین شده است، چرا که اوککس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال پیشرو در چین محسوب می‌شود.

با انتشار خبر بازگشایی مجدد برداشت در صرافی اوککس، این صرافی همچنان در تلاش است تا از کاربرانش به دلیل مشکلات پیش آمده عذرخواهی کند. در همین راستا تیم اجرایی اوککس گفته است:

ما برای عذرخواهی عمیق و صمیمانه از کاربران خود کمپین‌های قابل توجهی را به عنوان پاداش وفاداری کاربر آغاز خواهیم کرد.

اگرچه با بسته بودن امکان برداشت، کاربران اوککس چاره‌ای جز وفاداری و صبر برای بازشدن امکان برداشت نداشتند.

به نظر شما بازگشایی مجدد امکان برداشت از صرافی اوککس چه تاثیری روی بازار ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت؟ منتظر شنیدن نظرات و تحلیل‌های شما در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک هستیم.

منبع: decrypt