پس از هفته‌ها از عدم وجود و ارائه اطلاعات کافی، برداشت دارایی‌ دیجیتال از صرافی اوککس همچنان بسته است. در عین حال این صرافی همچنان شایعه دستگیری یکی از موسسین خود را رد می‌کند.

پس از این که برداشت دارایی‌ دیجیتال از صرافی اوککس در اواسط ماه اکتبر بسته شد، این صرافی ارز دیجیتال همچنان در خصوص تحقیقات نامشخصی که در خصوص این پلتفرم در جریان است، سکوت می‌کند. اوککس ادعا می‌کند که اخبار دستگیری موسسین این پلتفرم تنها شایعه است، اما این در حالی است که هیچ مشتری و کاربری قادر به برداشت دارایی‌های خود از این صرافی نیست. از این ماجرا سه هفته می‌گذرد و جزئیاتی هم از این جریان منتشر نشده است.

صرافی اوککس در یک گزارش عمومی اعلام کرد:

این ادعا که یکی از اشخاص مهم مرتبط با صرافی اوککس تحت بازداشت کیفری قرار دارد، رد می‌شود. ما تایید می‌کنیم که این‌ها شایعه هستند. در حال حاضر، این شخص طبق قانون مقرر شده، به صورت فعال با یک اداره امنیت عمومی روی یک بازرسی در حال همکاری است. پلتفرم اوککس به دنبال پشتیبانی و راهنمایی‌های قانونی بوده است و در طول این پروسه، با شخص مورد نظر ارتباط برقرار کرده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: کاهش ۲/۵ درصدی ارزش بیت کوین پس از تعلیق برداشت از صرافی اوککس

عدم دسترسی کاربران به برداشت دارایی‌ دیجیتال از صرافی اوککس

برداشت دارایی‌ دیجیتال از صرافی اوککس روز ۱۶ اکتبر به حالت تعلیق درآمد. این صرافی حافظ کلید‌های خصوصی دارایی‌های مختلف است. در روز توقف برداشت از حساب، این صرافی اعلام کرد که یکی از اشخاص مهم این پلتفرم در حال همکاری در یک بازرسی است. همچنان مشخص نیست که آیا این فرد مورد نظر، یکی از اشخاص حافظ کلید‌های خصوصی دارایی‌ها است یا نه.

پس از اعلام خبر تعلیق برداشت دارایی‌ دیجیتال از صرافی اوککس در ماه اکبتر، خیلی زود گزارش‌هایی مبنی بر پرس و جوی پلیس از استار ژو (Star Xu) موسس این پلتفرم، در رسانه‌های مختلف منتشر شد.

در آخرین گزارش منتشر شده از سوی اوککس، این پلتفرم اطلاعات مشخصی را از موقعیت فعلی خود منتشر نکرده است، اما دوباره تایید کرده است که تمرکز آن‌ها روی همکاری‌های قانونی است و اشاره داشته که دارایی‌های موجود در این صرافی، در جای خود امن هستند.

در این گزارش اعلام شده:

هیچ گونه دارایی دیجیتالی از زمان بسته شدن برداشت دارایی‌ها در تاریخ ۱۶ اکتبر، از صرافی اوککس خارج نشده است.

در همین حال، ما به کاربران خود این اطمینان را می‌دهیم که ۱۰۰٪ دارایی‌های آن‌ها پس از فعالیت مجدد اوککس قابل برداشت خواهند بود. در حال حاضر، عملکرد کسب و کار ما ثابت است و مانند همیشه کار می‌کند.

نظر شما در خصوص این رویداد پیش آمده در خصوص صرافی اوککس چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph