آموزش کامل ارز دیجیتال یکی از مواردی است که مخصوصاً در چند ماه گذشته افراد زیادی به دنبال آن رفته‌اند. ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته تبدیل به یک بازار سرمایه‌گذاری عظیم شده‌اند که روزبه‌روز افراد بیشتری به پتانسیل بالای آن برای سود دهی پی برده و سعی در پیوستن به آن دارند. اگر در شبکه های اجتماعی و یا سایت‌هایی مانند گوگل به دنبال آموزش ارز دیجیتال باشید با مقالات بسیار زیاد و البته رایگانی برخورد خواهید کرد. مقالاتی که اگرچه رایگان هستند اما پراکندگی بسیار زیادی دارند و شاید کاربر را بیشتر از آن که راهنمایی کنند، سردرگم می‌کنند.

در این میان اما اگر به دنبال راه بهتر و معتبرتری برای پیدا کردن یک منبع آموزشی کامل باشید قطعاً به سراغ دوره های آموزشی ویدیویی و مجازی خواهید رفت و در این میان با آکادمی های مختلفی نیز آشنا خواهید شد. در حال حاضر، معتبرترین دوره های آموزش ارز دیجیتال که توسط آکادمی هایی با تخصص و تمرکز بر ارزهای دیجیتال منتشر شده اند عبارت‌اند از دوره اطلس ارز دیجیتال، دوره نوابغ ارز دیجیتال در آکادمی امید فدوی و دوره جامع آموزشی کریپتولند. البته دوره های دیگری نیز توسط منابع دیگر منتشر شده اند اما هیچ کدام از آن مجموعه ها به طور تخصصی در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت ندارند و این آموزش ها را در کنار سایر آموزش‌های خود مانند بورس و… منتشر کرده‌اند. به همین دلیل دوره‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم از اعتبار بالاتری نسبت به سایر کلاس‌های آموزشی برخوردار هستند.

مزایای استفاده از دوره نوابغ ارز دیجیتال آکادمی امید فدوی

دوره نوابغ ارز دیجیتال کامل‌ترین و پرطرفدار ترین دوره آموزشی در آکادمی ارزهای دیجیتال است و میزان رضایت کاربران را با خواندن نظرات آن ها می‌توان مشاهده کرد. یکی از بزرگترین مزیت‌های این دوره نسبت به سایر رقبای خود قیمت بسیار مناسب آن است که مخصوصا در شرایط امروز جامعه ما، طیف بیشتری از کاربران می‌توانند از آن بهره ببرند. اما قیمت پایین‌تر نسبت به سایر دوره ها اصلاً به معنای پایین بودن کیفیت آموزش نیست. در این پکیج آموزشی بیشتر از ۳۴ ساعت محتوای کاملا کاربردی و آموزشی قرار داده شده است که بیشتر از هر دوره مشابه دیگری است.

مزیت بزرگ بعدی آپدیت شدن این مجموعه به طور مداوم است و تمام کاربران می توانند اطمینان خاطر داشته باشند که در هر زمان که این دوره را تهیه کنند به جدیدترین متدها و آموزش‌ها دسترسی خواهند داشت. همچنین کاربرانی که پیش‌تر اقدام به تهیه این مجموعه کرده‌اند نیز می‌توانند به طور کاملاً رایگان آپدیت‌های جدید را دریافت کنند.

تهیه پکیج اصلا به معنای قطع ارتباط شما با آکادمی نیست، تمامی کاربران در هر زمان از شبانه‌روز که سوالی در ارتباط با دوره‌های آموزشی و ارزهای دیجیتال داشته باشند می توانند از طریق ارسال پیام به پشتیبانی سایت و یا سایر راه‌های ارتباطی معرفی شده در سایت آکادمی، در سریع ترین زمان به پاسخ خود برسند. همچنین ضمانت بازگشت وجه هفت روزه نیز از دیگر خدماتی است که خیال کاربران را تا حد بسیار زیادی راحت کرده است.

آکادمی ارز دیجیتال فدوی

دوره نوابغ ارز دیجیتال

سر فصل های آموزشی دوره نوابغ ارز دیجیتال

در این دوره آموزشی کاربران به ۸۶ فایل ویدیویی دسترسی خواهند داشت و مدت زمان این آموزش بیشتر از ۳۴ ساعت است.

این دوره آموزشی ۱۸ فصل دارد که در ادامه نگاهی به برخی از آن‌ها خواهیم انداخت:

-آشنایی با مقدمات

-معرفی فناوری بلاک‌چین

-ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال

-کیف پول ارزهای دیجیتال

-آشنایی با انواع صرافی‌ها و نحوه ورود به بازار ارزهای دیجیتال

-نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال

-آشنایی با انواع تحلیل در بازار ارزهای دیجیتال

-نحوه محاسبه سود و زیان

-آشنایی با سیگنال‌های ارز دیجیتال

-معرفی بهترین ارزهای دیجیتال جهت سرمایه گذاری

مژده به افرادی که نیاز به دوره جامع ندارند

اگر شما با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی دارید و نیاز به یک دوره جامع آموزشی ندارید، برایتان خبر بسیار خوبی داریم.

شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه در سایت آکادمی امید فدوی تمام دوره های آموزشی موجود را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود هر دوره ای را که نیاز دارید تهیه کنید.

در ادامه سایر دوره های آکادمی را به شما معرفی خواهیم کرد:

آموزش بیتمکس

آموزش بایننس

-آموزش صفر تا صد سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

-آموزش جامع خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

-آموزش جامع تحلیل بازار ارزهای دیجیتال و آشنایی با عوامل موثر بر قیمت ها

-آموزش جامع ساخت و استفاده از کیف پول بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

-آموزش جامع ماینینگ یا استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

همچنین علاوه بر دوره های آموزشی، خدماتی مانند اشتراک کانال سیگنال ارز دیجیتال و مشاوره در زمینه ارز دیجیتال، بیت کوین و استخراج هم در این آکادمی ارائه می شود.

در پایان اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم، در آکادمی امید فدوی برای هر فرد علاقه مند به ارزهای دیجیتال مقاله، ویدیو و یا دوره آموزشی پیدا خواهد شد که بتواند نیاز شما را کاملا برآورده کند. امیدواریم بتوانیم یک منبع مفید و قابل اطمینان برای شما باشیم و همواره شما را به یک سرمایه گذاری موفق نزدیکتر کنیم. فراموش نکنید که بخش مقالات سایت به طور روزانه بروز شده و حتی اگر تمایلی به تهیه دوره های آموزشی ندارید هم می توانید از مقالات ما که کاملا رایگان است استفاده کنید.

بازار ارزهای دیجیتال حدود ۱۲ سال است که فعالیت خودش را شروع کرده است و به همین دلیل فرصت های زیادی در آن برای سرمایه گذاری و افزایش سرمایه وجود دارد. اما این سرمایه گذاری باید به طور عاقلانه و با دانش مناسب انجام شود تا به یک نتیجه دلخواه برسد. آکادمی امید فدوی در تمام این مسیر در کنار شما خواهد بود و شما را در رسیدن به یک علم مناسب در ارتباط با ارزهای دیجیتال و رسیدن به سود های جذاب راهنمایی خواهد کرد.

سلب مسئولیت: وبسایت کوین نیک در تهیه‌ی این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و در قبال آنچه در آن ذکر شده، مسئولیتی ندارد.