Ontology به تازگی با شرکت فراهم کننده‌ی هویت دیجیتال و کیف پول کلاود (Cloud) آلمانی که Spherity نامیده می‌شود، همکاری‌ می‌کند تا فرایند تعیین هویت زنجیره تامین یا Supply Chain، با سرعت و نظم بیشتری دنبال شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کوین نیک همراه باشید.

همان طور که گفته شد، همکاری Ontology با شرکت آلمانی Spherity برای گسترش توسعه راه حال‌های تعیین هویت دیجیتال (تعیین هویت زنجیره تامین) انجام گرفته و برای محصولات و شرکت‌ها کاربرد دارد. در این همکاری، کیف پول مبتنی بر فناوری ابری یا Cloud از طرف استارتاپ Spherity با بلاک چین شرکت Ontology ترکیب می‌شود و زمانی که این دو دست به دست یکدیگر می‌دهند، راه برای Ontology در جهت استفاده از سیستم تعیین هوت دیجیتال غیر متمرکز شده‌ی Spheriy باز می‌شود.

این دو شرکت با یکدیگر همکاری می‌کنند تا با خلق پایلوت‌های اثبات مفهومی یا proof-of-concept، برنامه‌ها یا اپلیکیشن‌هایی را برای تشخیص هویت دیجیتال در زمینه زنجیره تامین، تحرک پذیری و داروسازی ارائه کنند. با انجام این کار و موفقیت این همکاری، تعداد مشتریان Spherity افزایش پیدا می‌کند و این استارت آپ به صورت کلی، بیش از پیش شناخته می‌شود. بد نیست بدانید که Spherity و Ontology با موسسه‌ها و سازمان‌های تحقیقاتی و بازاریابی نیز همکاری می‌کنند.

مدیر عامل شرکت Spherity، دکتر Carsten Stöcker در مصاحبه جدیدی که انجام داده، توضیح می‌دهد که بیشترِ سرمایه گذاری، تحقیقات و توسعه‌ی درون راه‌ حل‌های تشخیص هویت مبتنی بر بلاک چین، به سمت تشخیص و تعیین هویت شهروندان نمی‌رود. دکتر Carsten Stöcker این گونه توضیح می‌دهد:

بلاک چین‌ها و دفترهای کل توزیع، بیشتر برای کد گذاری اطلاعات بی نهایت با فرم‌های متفاوت هستند که با حرکت در سراسر سیاره، کالاها و مقادیر آن‌ها را ردیابی می‌کنند. فناوری‌هایی که ما به آن‌ها سیستم‌های تشخیص هویت می‌گوییم، تنها شهروندان و ارتباط قانونی آن‌ها را به صورت انفرادی تعیین هویت نمی‌کند، بلکه آن‌ها همچنین ماشین‌ها، الگوریتم‌های اتومبیل‌های خودران، شرکت‌های حقوقی، اطلاعات محصول، لایسنس‌ها و بسیاری موارد دیگر را تعیین هویت می‌کنند که به یک هویت و حقوق ثبت شده‌ی قدرتمند نیاز دارند تا وارد سیستم مخاطبان شوند.

میلیون‌ها نمونه‌ وجود دارند که با KYC یا تشخیص هویت انسان‌ها، کاری ندارند و حتی در فضای KYC، راه‌های بسیاری وجود دارد که نام مستعار، هویت‌های ناشناس قابل بازگشت و هویت‌های قابل عرضه تولید کرد و با آن‌ به فعالیت پرداخت. دکتر Carsten Stöcker می‌گوید مواردی فراتر از نشان دادن مدارک و کاغذ‌ها برای تعیین هویت وجود دارند و باید به آن‌ها رسیدگی شود.

این مطلب راهم مطالعه کنید: توکن اوراق بهادار بلاک چین چیست؟ با عامل احتمالی دگرگونی دنیای اوراق بهادار آشنا شوید

متصل کردن پلتفرم‌های DLT آسیایی و اروپایی

یکی از موسسان شرکت Ontology با نام Andy Ji در مصاحبه جدید خود به مناسبت همکاری جدید آن‌ها با استارت آپ آلمانی، بیان کرد که آن‌ها در حال جست و جو برای همکارانی هستند که یک سیستم اثبات مفهومی یا proof of concept تولید کنند. با استفاده از این سیستم، آن‌ها می‌خواهند کالاهای تولید شده را از زمانی که در یک کارخانه‌ی آسیایی تولید شده تا زمانی که در یک بازار اروپایی فروخته می‌شود، قابل ردیابی کنند و همیشه آمار آن را داشته باشند. موسس شرکت Ontology در ادامه صحبت‌های خود این چنین توضیح می‌دهد:

به احتمال زیاد، این موضوع به این صورت خواهد بود که یک شرکت (تولید کننده) چینی در حال حاضر از سرویس‌های Ontology استفاده می‌کند تا تراکنش‌های خود را بیش از پیش نشان دهد و یک بخش واردات آلمانی با نیازهای نظارت و انطباق بسیار زیاد، باید با ریسک‌های بزرگی رو به رو شود.

این همکاری بین استارتاپ آلمانی Spherity و شرکت Ontology سبب می‌شود تا به بازارهای جدیدی دسترسی داده شود و شرکت Ontology می‌تواند جای پای محکمی برای خود در آسیا به وجود بیاورد. این در حالی است که شرکت Spherity، حضور اروپایی قدرتمندتری را تجربه خواهد کرد که بیشتر آن درون کشورهای آلمان، سوییس و اتریش خواهد بود. این دو شرکت امید دارند که زمینه‌های همکاری تسهیل گردد و همکاری میان اکوسیستم‌های بلاک چین اروپایی و آسیایی بیشتر و بیشتر شود.

نظر شما در مورد همکاری Ontology با استارت‌آپ آلمانی برای شتاب‌دهی به فرایند تعیین هویت زنجیره تامین چیست؟

منبع: Cointelegraph