پلاگینی در پلتفرم وردپرس وجود دارد که باعث شده بیش از ۳۰۰ سایت قادر به درآمدزایی از طریق هزینه تراکنش‌های ارزهای دیجیتال و توکن‌ها شوند. درآمد سایتهای وردپرس از ارزهای دیجیتال به یکی از جدیدترین روش‌های کسب درآمد با رمزارزها تبدیل شده است. در ادامه با کوین نیک همراه باشید تا نگاهی به این ماجرا داشته باشیم.

این پلاگین وردپرس که در ماه آوریل منتشر شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا یک صرافی ارز دیجیتال را روی سایت و بلاگ خود اضافه کنند و از طریق تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، کسب درآمد داشته باشند. از ماه آپریل تا هنگام نوشته شدن این مطلب، بیش از ۳۰۰ سایت از این پلاگین استفاده کرده‌اند و درآمد مثبتی هم داشته‌اند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: پلاگین وردپرس جدید برای افزودن ویژگی مبادلات رمزارز به وب‌سایت‌ها

آلون گورن (Alon Goren) سازنده این پلاگین، این موفقیت را در توییتر خود اعلام کرد. او اشاره داشت که حالا بیش از ۳۰۰ سایت فعال از این پلاگین رایگان استفاده می‌کنند.

توییت سازنده پلاگین رایگان وردپرس برای درآمدزایی از ارزهای دیجیتال
توییت سازنده پلاگین رایگان وردپرس برای درآمدزایی از ارزهای دیجیتال

آلون گورن، یکی از موسسین Draper Goren Holms است؛ یک بلاک چین سرمایه‌گذاری که با همکاری جوزف هولم (Josef Holm) تاسیس شده است. کلمه Draper در نام این شرکت، مربوط به سرمایه‌گذار میلیاردری است که در سال ۲۰۱۹ از پلتفرم این شرکت استفاده کرد.

درآمد سایت‌های وردپرس از ارزهای دیجیتال با پلاگین رایگان

در ماه آوریل، آلون گورن در یک مصاحبه بیان کرد که او یک پلاگین به نام WordPress Cryptocurrency Exchange را توسعه داده است که بر اساس تکنولوژی Totle کار می‌کند. این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا کاربران بهترین قیمت‌های معامله را برای توکن‌های مورد نظر خود پیدا کنند. او اعلام کرد که خیلی وقت بود این ایده را در سر داشت، اما وقتی ویروس کووید ۱۹ باعث تعطیلی بسیاری از کسب و کارها شد، او در قرنطینه توسعه این پلاگین را آغاز کرد.

وبسایتهای وردپرس می‌توانند به انتخاب خود، میزان هزینه‌های دریافتی را در این پلاگین تعیین کنند. همچنین این پلاگین متن باز است و قابلیت شخصی‌سازی دارد. این پلاگین از طیف وسعی از کیف پول‌ها نظیر Metamask، Brave و کیف پول Coinbase پشتیبانی می‌کند.

آرون گورن با موفقیت این پلاگین، اعلام کرده است که حالا قصد دارد قابلیت‌های بیشتری را از بر اساس تکنولوژی Draper Goren Holm به این پلاگین اضافه کند. همچنین او در سر دارد تا پلاگینی بر اساس Totle ایجاد کند تا خوانندگان بتوانند از طریق پرداخت‌های خرد ارزهای دیجیتال، به تولید کنندگان محتوا پاداش بدهند.

منبع: Decrypt