بیت کوین در ۲۴ ساعت اخیر موفق شد یکی پس از دیگری موانع را از سر راه خود بردارد و به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۰ برسد. البته خبری که مانند بنزین روند صعودی بیت کوین را شعله‌ور کرد، پشتیبانی پی پال از بیت کوین و سه آلت کوین دیگر از سال ۲۰۲۱ بود که حواس‌ها را بیشتر متوجه بازار ارزهای دیجیتال کرد.

بیت کوین به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۰ رسید

روز گذشته برای بیت کوین بسیار درخشان سپری شد طوری که سایت‌های کوین تلگراف، کوین ۳۶۰ و تریدینگ ویو هر سه مرجع معتبر قیمت‌گذاری ارزهای دیجیتال اذعان کردند، بیت کوین بهترین روز یکسال اخیر خود را پشت سر گذاشته است و بیش از ۱۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و حتی تا ۱۳٫۲۰۰ دلار نیز افزایش قیمت پیدا کرد.

صعود بیت کوین البته با یک خبر هیجان‌انگیز دیگر هم همراه شد. یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های پرداخت در جهان یعنی پی پال اعلام کرد به بازار ارزهای دیجیتال وارد می‌شود و به کاربرانش امکان خرید، فروش و نگهداری بیت کوین و سه ارز دیجیتال دیگر یعنی اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را خواهد داد.

پشتیبانی پی پال از بیت کوین

رسیدن بیت کوین به بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۰ پس از خبر پشتیبانی پی پال از بیت کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: دلایل ورود پی پال به دنیای ارز دیجیتال

ورود هیجان‌انگیز پی پال به بازار رمزارزها

به گزارش رویترز، علاوه بر این کاربران پی پال می‌توانند از اوایل سال ۲۰۲۱ از بیش از ۲۶ میلیون فروشنده‌ای که در شبکه پی پال قرار دارند از طریق ارزهای دیجیتال خرید کنند.

به گفته مدیران پی پال، این شرکت در حال همکاری با بانک‌های مرکزی است تا ارزهای دیجیتال نقش پررنگ‌تری در اقتصاد داشته باشند. البته پی پال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های پرداخت بین‌المللی می‌توان نقش تاثیرگذاری در این موضوع داشته باشد.

بر اساس گزارش‌ها کاربران امریکایی می‌توانند از هفته‌های آینده به کمک کیف پول پی پال خود به خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال بپردازند.

مصادف شدن خبر پشتیبانی پی پال از بیت کوین و رکوردشکنی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ روز بسیار هیجان‌انگیزی را برای کاربران ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا رقم زد.

نه تنها بیت کوین بلکه سایر ۱۰ ارز مهم بازار هم روز کاملا درخشانی را پشت سر گذاشتند، بیت کوین کش و لایت کوین به ترتیب ۵/۵ و ۱۰/۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند.

نظر شما درباره سرویس جدید پی پال چیست؟ آیا این کار می‌تواند به پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان منجر شود؟ منتشر شنیدن نظرات و تحلیل‌های شما درباره اتفاقات بازار ارزهای دیجیتال هستیم. فراموش نکنید کوین نیک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و به دوستان خود هم معرفی کنید.

منبع: cointelegraph