اخیرا شایعه‌هایی درباره پی پال و رمزارز به گوش رسیده است. به نظر می‌رسد پی پال قصد دارد خرید مستقیم ارزهای دیجیتال را به پلتفرمش اضافه کند و حالا با انتشار آگهی استخدام متخصصین ارز دیجتال از سوی پی ‌پال این شایعه به حقیقت نزدیک‌تر شده. می‌توان در سایت پی‌ پال و بخش جذب نیرو شرح وظایف این جایگاه شغلی را مشاهده کرد. با کوین نیک همراه باشید.

به گزارش برات نیوز اولین موضوعی که در وبسایت پی پال جلب توجه می‌کند، عنوان شغل است، «مدیر فنی – مهندس رمزارز». در شرح وظایف این شغل آمده است که این فرد «مسئولیت بخش جدید پی‌پال را با تمرکز بر مهارت لازم، شناخت کامل بازار و خلاقیت، بر عهده خواهد داشت. وظایف این جایگاه شامل طراحی، توسعه و مدیریت محصولات/قابلیت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال با هدف سودمندی، کارایی و تکامل‌پذیری سرویس‌های پی ‌پال است.»

دومین موردی که حائز اهمیت است، این است که مهندس بلاکچین می‌بایست با گروه تحقیقاتی شرکت کار کند، «گروه تازه‌شکل‌گرفته که تشکیل شده از تیم فعال‌سازی تکنولوژی استراتژیک که در چارچوب سازماندهی مهارت‌ها و ایده‌های در حال توسعۀ تکنولوژی بلاکچین و استفادۀ آنها در پلتفرم پی‌پال فعالیت می‌کند.»

این آگهی جذب نیروی ارز دیجیتال پی‌ پال تنها چندی پس از شنیده شدن شایعۀ علاقۀ پی‌پال به ورود به حوزۀ ارزهای دیجیتال و خوشحالی جامعۀ رمزارزها منتشر شده. مهارت‌های لازم این شغل شامل مواردی می‌شود که با مهارت‌های توسعه‌دهندۀ بیت کوین یکی است، مثل تجربۀ C++ ، asymmetric cryptography ، cryptographic libraries.

در آخرین گزارش سالانۀ شرکت پی ‌پال ، توسعه‌های سریع بلاکچین و ارزهای مجازی به عنوان عواملی که ممکن است اثر منفی روی شرکت بگذارند قید شده است. احتمالا شرکت تصمیم گرفته تا به‌طور ویژه خطر این ریسک بالقوه را برطرف کند. شما درباره داستان پی پال و رمزارز چه فکر می‌کنید؟ آیا پی پال در این حوزه نیز موفق خواهد شد؟

منبع: برات نیوز