سیستم معامله و پرداخت ارز دیجیتال پی پال برای کاربران کریپتو در آمریکا فعال شد. در این سیستم معامله، کاربران می‌توانند به صورت هفتگی ۲۰ هزار دلار معامله داشته باشند.

در بروزرسانی جدیدی که توسط پی پال معرفی شد، یکی از خواسته‌های کاربرانی که به دنبال استفاده از ارز دیجیتال بودند برآورده شده و حالا این کاربران می‌توانند به صورت هفتگی ۲۰ هزار دلار معامله انجام دهند. این مبلغ دو برابر ۱۰ هزار دلاری است که در ابتدا قرار بود پی پال به عنوان سقف معاملات معین کند.

پی پال در هدف نهایی خود قصد دارد تا این سرویس را برای ۲۶ میلیون فروشنده سرتاسر دنیا در دسترس قرار دهد.

سیستم پرداخت ارز دیجیتال پی پال نتیجه اجتناب ناپذیری کریپتو است

در اولین اقدام، پی پال قرار است کاربران ایالات متحده آمریکا را در چند روز آینده از سرویس‌های کریپتو خود مطلع سازد. دن اسکالمن (Dam Schulman)، مدیرعامل شرکت پی پال، به این موضوع اشاره داشت که پشتیبانی این پلتفرم از ارزهای دیجیتال به دلیل غیرقابل اجتناب بودن گسترش ارزهای دیجیتال بوده است. او در صحبت‌های خود می‌گوید:

کوچ کردن به سمت نوع دیجیتال ارزها، یک امر اجتناب ناپذیر است. استفاده از مزایای کاملا شفاف آن از نظر گنجایش و دسترسی مالی، از جمله راندمان، سرعت و برگشت‌پذیری سیستم پرداخت و همچنین ایجاد امکانی برای دولت به منظور پرداخت سریع سرمایه‌ها به مردم، از ویژگی‌های دیجیتالی بودن ارزها محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود خدمات بین‌المللی سرویس پرداخت ارز دیجیتال پی پال تا ابتدای سال ۲۰۲۱ در دسترس عموم قرار بگیرد. به عنوان بخشی از سرویس‌‌های سیستم پرداخت ارز دیجیتال پی پال این شرکت اولین پروانه کسب خود در خصوص فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال را از سوی سازمان خدمات پرداخت نیویورک دریافت کرده است. این جواز فعالیت، یکی از پرفشارترین قانون‌گذاری‌های مالی در آمریکا است.

نظر شما در خصوص راه اندازی سرویس پرداخت ارز دیجیتال پی پال چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph