در روزهای اخیر در دنیای وب شایعه‌های به گوشی رسیده که پی پال قصد دارد خرید و فروش مستقیم بیت‌کوین و ارز دیجیتال را به پلتفرمش اضافه کند. همین چند روز پیش بود که کوین‌نیک از تصمیم پی پال برای جذب متخصص بلاکچین خبر داد و هر روز که می‌گذرد این شایعه به حقیقت نزدیکتر می‌شود. در ادامه با کوین‌نیک همراه باشید تا از دلایلی بگوییم که پی پال می‌تواند در این حوزه ارز دییجیتال موفق باشد.

منابع موثقی تایید کرده‌اند که این غول فینتک، قصد دارد فروش مستقیم ارزهای دیجیتال را برای جامعه کاربری ۳۲۵ میلیون نفری‌اش مهیا کند.

یکی از این منابع اذعان کرده، «احساس من این است که آنها قصد دارند امکان خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال را به پی پال و ونمو اضافه کنند.»

پی پال و ارز دیجیتال

تصمیم پی‌پال برای اضافه کردن خرید و فروش بیت‌کوین

تحلیلگران در توییتر بحث‌های زیادی درباره پی پال و ارز دیجیتال انجام داده‌اند و معتقدند این حرکت پی پال تاثیر بسیار زیادی روی ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت و مسیر پذیرش بیت‌کوین و دارایی‌های دیجتالی را از سوی جریان اصلی اقتصاد جهان هموارتر می‌کند.

یکی دیگر از نشانه‌هایی که حاکی از قصد پی پال برای ورود به دنیای ارز دیجیتال است، استخدام نیروهای متخصص بلاکچین از سوی پی پال است.

بیشتر بخوانید: پی پال و رمزارز : چرا پی پال به دنبال استخدام مهندسین ارزهای دیجیتال است؟

دلیل بالقوه‌ای که پی پال را می‌تواند در دنیای ارز دیجیتال موفق کند

گزارش‌هایی که از رقابت پی پال و اسکوئر تهیه شده اینطور حکایت می‌کند که پی پال  به‌راحتی این توانایی را دارد که از بیت‌کوین و دارایی‌های دیجیتال پشتیبانی کند.

کش اپ، برنامه محبوب اسکوئر، از اوایل سال ۲۰۱۸ امکان خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال را برای کاربرانش مهیا کرده است. از آن زمان تا کنون، فروش بیت‌کوین رشد و گسترش زیادی داشته و این شرکت صحبت از سود ۳۰۶ میلیون دلاری از طریق بیت‌کوین کرده است.

همچنین اسکوئر اضافه کرده بیشتر این مقدار پس از افت قیمت بیت‌کوین در ماه مارس به‌دست آمده و تا قبل از آن میزان دادوستد پادشاه رمزارزها کمتر از ۴ هزار دلار بوده.

درآمد کش اپ، با احتساب ۳۰۶ میلیون دلار حاصله از بیت‌کوین، که متاثر از افزایش مشتری‌های فعال بیت‌کوین و تقاضای خرید ارزهای دیجیتال بوده، تماما در نتیجه کاهش ارزش بیت‌کوین به‌دست آمده.

به همین خاطر است که تحلیلگران معتقدند احتمال موفقیت پی پال در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است.

منبع: CryptoGazette