بر اساس اخباری که توسط نشریه کوین دسک (CoinDesk) منتشر شده است، شرکت نگهداری ارز دیجیتال کرو «Curv» ممکن است با ارزش ۵۰۰ میلیون دلار فروخته شود. در حقیقت خرید شرکت Curv توسط پی پال از سوی چند منبع آگاه اعلام شده است.

خرید شرکت Curv توسط پی پال

بر اساس اطلاعات سه منبع آگاه، گفته می‌شود پی پال در حال خرید Curv، یک شرکت فناوری است که ذخیره امن ارزهای دیجیتال را تأمین می‌کند.

همچنین خبرگزاری کالکالیست هم روز سه شنبه بدون نام بردن از خریدار گزارش داده بود که شرکت Curv، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار فروخته می‌شود.

روز دوشنبه یک منبع از حوزه حضانت دارایی‌های دیجیتال به CoinDesk گفت: پی پال شرکت Curv را به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار خریداری می‌کند. از جایی که من این خبر را شنیدم، کاملاً مطمئن هستم که درست است.

چندین نفر در حوزه ارزهای دیجیتال گفته‌اند که پی پال، که سال گذشته به این حوزه وارد شده، پس از مذاکرات برای خرید حضانت ارز دیجیتال و شرکت تجاری BitGo در سال گذشته، توجه خود را به شرکت Curv معطوف کرده است. دو منبع مطلع از این قرارداد به CoinDesk گفتند که پی پال ۷۵۰ میلیون دلار پول نقد به BitGo پیشنهاد کرده بود.

شرکت پی پال هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است. شرکت Curv نیز از اظهار نظر خودداری کرده است.

یکی از منابع به CoinDesk گفته:

پی پال در گذشته دستاوردهای بزرگی مانند Vemno داشته و اکنون آنها می‌خواهند در حوزه ارز دیجیتال مالک یک شرکت شوند.

خرید شرکت Curv توسط پی پال

شرکت نگهداری و حضانت ارز دیجیتال کرو به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار به پی پال فروخته شد

این مطلب راهم مطالعه کنید: پی پال خدمات ارز دیجیتال می دهد

شرکت Curv تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده، از جمله ۲۳ میلیون دلار بودجه در ماه جولای.

پی پال با Paxos که در نیویورک قانونی است، شریک شده تا خرید مستقیم ارزهای دیجیتال را برای میلیون‌ها کاربر آمریکایی خود فراهم کند. این غول پرداخت ماه گذشته اعلام کرد که به زودی سرویس ارزهای دیجیتال را در انگلیس راه‌اندازی خواهد کرد.

فراموش نکنید که کوین نیک را در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام دنبال کنید تا خبرهای روز دنیای ارزهای دیجیتال را به اطلاع شما برسانیم.

منبع: coindesk