راکوتن (Rakuten)، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ژاپ کیف پول ارز دیجیتال خود را با اپلیکیشن پرداخت ادغام کرده است تا مشتریان آن امکان استفاده از بیت کوین برای خرید را داشته باشند.

راکوتن خرده فروش ژاپنی دوستار ارزهای دیجیتال، اکنون به کاربران Rakuten Wallet که زیرمجموعه صرافی ارز دیجیتال آن است، امکان داده که دارایی دیجیتال خود را به راحتی در تراکنش‌های روزمره خرج کنند.

بر اساس اطلاعیه‌ای که منتشر شده است، کاربران راکوتن اکنون می‌توانند حساب Rakuten Pay خود را به راحتی با بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH) و اتریوم (ETH) شارژ کنند. Rakuten Pay یک اپلیکیشن پرداخت تلفن همراه است که در سراسر این کشور کار کرده و از سوی طیف وسیعی از خرده فروشان در مقیاس بزرگ و متوسط پشتیبانی می‌شود.

خرید بیت کوین

در سال ۲۰۱۹، راکوتن برای مشتریان خود امکانی را فراهم کرده بود تا امتیازات وفاداری Rakuten Group خود را به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین تبدیل کنند. اکنون، یکپارچه‌سازی بیشتری صورت گرفته و کیف پول راکوتن، راکوتن کش (سرویس پول الکترونیکی راکوتن) و راکوتن پی برای پشتیبانی از خرج کردن ارزهای دیجیتال در مغازه‌های خرده فروشی مانند مک دونالد، Seiyu و FamilyMart بهم پیوسته‌ و یکپارچه شده‌اند.

ادغام سرویس های راکوتن برای استفاده از بیت کوین در خریدها

ادغام سرویس های جدید راکوتن

شرایط استفاده

هیچ کارمزدی برای تبدیل فیات، پول الکترونیکی و دارایی دیجیتال دریافت نخواهد شد، اگرچه حداقل مبلغ قابل هزینه معادل ۱٫۰۰۰ ین (تقریباً ۹/۴۰ دلار) و حداکثر سقف ماهانه حدود ۱۰۰٫۰۰۰ ین (تقریباً ۹۴۰ دلار) است.

برای استفاده از بیت کوین برای خرید در راکوتن، کاربران باید عضو راکوتن شده و یک حساب تجاری در کیف پول راکوتن داشته باشند. این شرکت برای تشویق به استفاده از این سرویس جدید به امتیازات به دست آمده از راکوتن پاداش کوچکی نیز در نظر گرفته است.

امکان پرداخت بیت کوین در راکوتن نشان می‌دهد بیت کوین به تدریج به عنوان یک روش پرداخت در حال پذیرش است. آیا به نظر شما این پذیرش جهانی خواهد شد؟ نظرات و پیشنهادات خود را در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph