مانند چین لینک و بقیه آلت کوین ها، تزوس نیز در این چند روز عملکرد خوبی از خود نشان داده و به‌غیر از کاهش قیمتی که سه روز پیش داشت و البته خیلی زود خودش را ترمیم کرد، روزهای بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. سه‌شنبه افزایش قیمت تزوس به ۹ درصد رسید و از سطح ۳ دلار عبور کند.

تحلیلگران می‌گویند برخلاف قیمت بیت کوین که این روزها غیرقابل پیش بینی است، تزوس می‌تواند به روزهای خوبش ادامه دهد و حتی در روزهای آتی به قیمت‌های بالاتر نیز برسد. در زمان نوشتن این مطلب قیمت تزوس ۳/۱۸ دلار است و حجم تریدهای این ارز دیجیتال به قدری بالا رفته است که از ماه فوریه (بهمن ۹۸) تا امروز بی‌سابقه است.

تزوس می‌تواند بهتر از این هم عمل کند

تحلیلگران با بررسی تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال ارز دیجیتال و افزایش قیمت تزوس می‌گویند تزوس می‌تواند در هفته‌های آینده به روند افزایشی خود ادامه دهد و بالاتر رود.

یک تریدر روز ۴ اوت (۱۴ مرداد) نمودار زیر را به اشتراک گذاشت و نوشت عملکرد تزوس در این چند روزه موجب شده این ارز دیجیتال به راحتی و باقدرت از سطح ۳/۱۳ دلار بگذرد و به نقطه حمایتی برسد. همچنین روند اخیر تزوس باعث شده بالاتر از خط نزولی قرار بگیرد و با یک جهش این خط را رد کند.

افزایش قیمت تزوس
عملکرد روزهای اخیر تزوس

یک تحلیلگر دیگر نیز مانند این تریدر به آینده تزوس خوش‌بین است و می‌گوید اگر قیمت پایانی روزانه تزوس ۳/۲۲ دلار را رد کند، «این ارز دیجیتال می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشد». این پیش‌بینی در حالی است که در چند هفته اخیر از سطح قیمتی ۳/۲۲ دلار به عنوان یک سطح مقاومتی بسیار مهم برای تزوس یاد شده است.

بیشتر بخوانید: عرضه نام دامنه های ارز تزوس (Tezos) مانند اتریوم در آینده‌ای نزدیک

آیا واقعا نوبت آلت کوین ها فرا رسیده است؟

اگرچه تحلیل‌های تکنیکال خبر از روند افرایشی تزوس می‌دهند، اما از طرفی حاکی نوسان‌های بیت کوین نیز هستند. این نوسان‌ها ممکن است روی قیمت آلت کوین ها تاثیر بگذارد و روند خوب آنها را تغییر دهد.

موهیت سروت، موسس Bitazu Capital معتقد است افزایش نوسانات آلت کوین ها موجب می‌شود علاقه تریدرها به سرمایه‌گذاری روی آنها کاهش یابد.

بیشتر آلت کوین های موجود در بازار حول نوسانات بیت کوین فعالیت می‌کنند. وقتی بیت کوین در حال نزول است کسی دلش نمی‌خواهد بیت کوین ترید کند و این موضوع کاملا از کاهش حجم بازار بیت کوین قابل مشاهده است. در این شرایط طبیعی است که همه به سمت آلت کوین ها بروند و قیمت آنها افزایش یابد.

تحلیلگران دیگری هم با این نظر موافقند و می‌گویند زمانی که اوضاع بیت کون خوب و روند افزایشی دارد، عاقلانه نیست که روی آلت کوین ها سرمایه‌گذاری شود.

فراموش نکنید که همیشه می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خودتان را در کوین‌نیک با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: NEWSBTC