نشریه بین‌المللی «Condé Nast» که بیش از ۱۴۴ میلیون خواننده فعال دارد و مطالب آن ماهانه بیش از ۴۳۵ میلیون بار بازدید می‌شود، در حال آزمایش روی پلتفرم پرداخت کویل با پشتوانه ریپل است تا بنواند از محتوای وب خود کسب درآمد کند.

پلتفرم پرداخت کویل (Coil) به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ارز ریپل (XRP) و سایر ارزهای دیجیتال برای نویسندگان، هنرمندان و تولیدکنندگان محتوا در کمترین زمان ممکن مبالغی را پرداخت کنند.

کاربران ریپل خیلی سریع این ویژگی را بررسی کردند و متوجه شدند بیشتر برندهای رسانه‌ای در ایالت متحده پلتفرم کویل را زیر نظر گرفته‌اند. از مهمترین رسانه‌ای که قصد دارند به زودی از پلتفرم کویل مبتنی بر ریپل استفاده ‌کنند می‌توان به The New Yorker ،Vanity Fair، Teen Vogue، GQ، Allure، Condé Nast Traveler و Condé Nast Traveler اشاره کرد.

پلتفرم پرداخت کویل
استفاده از پلتفرم پرداخت کویل در نشریات معتبر آنلاین

این مطلب راهم مطالعه کنید: آیا روند صعودی ریپل و جدا شدن از بیت کوین فرا رسیده است؟

رسانه مستقل  XRP Arcade خبر داد که سایر برندهای رسانه‌ای در امریکا هم در صدد به‌کارگیری این پلتفرم هستند.

نیلز (Niels ) سازنده همکار کویل تایید کرد که نشریه معتبر Condé Nast مشغول آزمایش این پلتفرم روی وبسایت خود است.

پلتفرم کویل تحت عنوان پلتفرم درآمدزایی غیر متمرکز محتوای وب، به این منظور طراحی شده است که انتشارات آنلاین بتوانند کنترل بیشتری روی کار خود داشته باشند و همچنین به طرفداران اجازه می‌دهد تا به تولیدکنندگان محتوای محبوب خود از طریق ارزهای دیجیتال یا فیات پاداش دهند.

تیم توسعه دهنده پلتفرم کویل به تازگی چند بهبود شامل افزونه وردپرس و همکاری با پلتفرم آپ‌هولد (money platform Uphold) را معرفی کرده است.

پلتفرم کویل یکی از سرمایه‌گذاری‌های کلیدی ریپل محسوب می‌شود که در طی سال ۲۰۱۹ توانست یک میلیارد ریپل و ۴ میلیون دلار سرمایه جذب کند. باید ببینیم این موضوع می‌تواند تاثیری روی قیمت ریپل داشته باشد یا نه!

منبع: dailyhodl