وکلای برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) ادعا می‌کنند فروش XRP در صرافی‌های خارجی انجام شده است. وکلای مدافع مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس نامه‌ای به قاضی فدرال آنالیسا تورس (Analisa Torres) نوشتند. این نامه نشان دهنده این است که مدیر عامل ریپل قصد دارد نسبت به رد دعوی دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده که علیه او در ماه دسامبر تشکیل شده اقدام کند. در این نامه که تلاش ریپل برای لغو شکایت SEC را نشان می‌دهد، ادعا شده که اقدام SEC علیه گارلینگهاوس «زیاده روی نظارتی» است.

تلاش ریپل برای لغو شکایت SEC

SEC اولین شکایت اصلاح شده خود علیه گارلینگهاوس و مدیر عامل سابق این شرکت، کریس لارسن را مطرح نموده و در آن ادعا کرد که آنها توانسته‌اند با فروش خود بازار XRP را دستکاری کنند.

وکلای گارلینگهاوس اظهار داشتند که نسخه اصلاح شده این دادخواست «فرقی با نسخه قبلی آن ندارد» و «واقعیت‌های اقتصادی» فروش XRP را به درستی تشخیص نداده است.

آنها معتقدند که این ادعا نمی‌تواند قصد سوءاستفاده را اثبات کند:

SEC باید ثابت کند که آقای گارلینگهاوس یا می‌دانسته یا غفلتاً به کاری «نادرست» پرداخته و با این وجود در ارتکاب این تخلف به ریپل «کمک اساسی» کرده است.

همچنین، ریپل به رسمیت شناخته شدن XRP به عنوان «ارز مجازی» توسط شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) را در سال ۲۰۱۵ مطرح کرد. با این حال، طبق دستورالعمل این دفتر، یک ارز مجازی نیز می‌تواند به عنوان اوراق بهادار تحت قوانین اوراق بهادار فدرال باشد.

SEC در دادخواست خود علیه ریپل و مدیران آن، ادعا کرده که XRP جزء اوراق بهادار ثبت نشده است.

تلاش ریپل برای لغو شکایت SEC

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت ریپل

عدم انجام معاملات ریپل در ایالات متحده

همچنین، در این نامه ادعا شده که اکثر قریب به اتفاق فروش‌های گارلینگهاوس در صرافی‌های خارجی انجام شده و SEC موفق به شناسایی معاملات او در ایالات متحده نشده است:

SEC با این استدلال که عرضه یا فروش آقای گارلینگهاوس داخلی بوده،چون ممکن است وی یا خریداران XRP در آمریکا حضور فیزیکی داشته‌اند، نمی‌تواند شکایت خود را پیش ببرد.

گفته می‌شود، در شکایت اصلاح شده SEC عنوان شده که گارلینگهاوس توکن‌های خود را در «حداقل» چهار صرافی که در ایالات متحده هستند، فروخته است.

خرید ریپل

به نظر شما آیا ریپل موفق به مختومه شدن این پرونده و لغو شکایت SEC خواهد شد؟ شما می توانید نظرات خود را در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today