ریپل بیان می‌کند که در آینده پرداخت‌ها با فن‌آوری‌های نوظهور مانند ارز دیجیتال XRP یا ریپل تنظیم و انجام می‌شود. گفته می‌شود این شرکت برای این آینده کاملا آماده است.

شرکت ریپل بیان می‌کند که فناوری بلاکچین و سایر راهکارهای فین‌تک (fintech) در آینده برای انجام پرداخت‌های مالی در سال ۲۰۲۰ به نتایج مطلوبی می‌رسد. در یک خبر رسمی که روز پنجشنبه منتشر شد، این شرکت توضیح داد که آینده پرداخت‌ها چگونه خواهد بود. این نشریه همچنین وقایعی را که احتمالاً امسال آشکار می‌شوند و اینکه چگونه فناوری جدید مانند ارز دیجیتال XRP یا ریپل مسیر تازه‌ای را باز خواهد کرد، نشان می‌دهد.

راه های پرداخت مالی با ارز دیجیتال XPR

عملکرد ریپل در پرداخت های مالی

در آینده پرداخت‌های مالی سریع‌تر و کوچک‌تر خواهند شد

ریپل تأکید می‌کند که با گذشت زمان، پرداخت‌های موسسات مالی و شرکت‌ها باید تکامل یابند. این شرکت می‌گوید که این موسسات مالی چاره‌ای جز رشد و ارائه سریع‌تر پرداخت با هزینه‌های معاملاتی کم ندارند. ریپل می‌گوید ترجیحات مشتریان عامل اصلی محرک روند جدید خواهد بود.
این روند در سال ۲۰۲۰ با افزایش تقاضای مشتری برای پرداخت‌های ساده‌تر روند رو به رشدی را طی خواهد کرد و از راه‌حل‌هایی مانند پروتکل (Interledger (ILP و فناوری‌های توزیعی برای دستیابی به کشش و مقیاس بالا استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با ‍‍سیستم های پرداخت مالی جدید

ریپل می‌گوید فناوری نوظهور مزیت بسیار خوبی خواهد بود

به گفته ریپل، بانک‌ها و سایر موسسات مالی شروع به رفع کمبودهای موجود در سیستم سنتی فعلی می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نقص‌ها هزینه اجرای خدمات است. در حال حاضر هزینه‌های لازم برای اجرای سیستم‌های فعلی تا حدودی بالاست. ضرورت کاهش این هزینه‌ها در نهایت به این معنا خواهد بود که بانک‌ها به دنبال راهی برای دستیابی به فناوری نوظهور خواهند بود.
بانکداری نوین به طور چشمگیری در اینجا کمک خواهد کرد. ریپل انتظار دارد که با گذشت زمان، این موسسات هزینه‌های خدمات خود را کاهش دهند. استفاده از فناوری‌های نوظهوری مانند ارز دیجیتال XRP یا ریپل همه چیز را به طور قابل توجهی تغییر خواهند داد.

نکته دیگری که باید در مورد فناوری نوظهور مورد توجه قرار گیرد این واقعیت است که آن‌ها از ترکیب موارد مختلف پشتیبانی می‌کنند. همیشه یک نقطه مشترک برای هوش مصنوعی (AI) و فناوری بلاکچین وجود دارد که در یک راه حل جالب ادغام می‌شوند.
نکته مهم درباره این موضوع افزایش سرعت سیستم سنتی بانکداری است. در حال حاضر، ریپل با همکاری با مشاغل مربوطه سرعت پرداخت‌ها را در آینده افزایش می‌دهد. شرکت‌هایی مانند ریپل نیز مورد توجه خزانه‌داری ایالات متحده قرارگرفته‌اند.
همچنین یک شرکت چندملیتی با حمایت ریپل، MoneyGram، همچنین از همکاری جدید با بانک کانال سوئز خبر داد. بانک مصر اکنون به ویژگی‌های ویژه MoneyGram دسترسی خواهد داشت که می‌تواند شامل نقدینگی تقاضای ریپل (ODL) که از XRP استفاده می‌کند، باشد. ریپل همچنین در منطقه آسیا و اقیانوسیه همکاری دارد.

این مطلب را هم مطالعه کنید: افزایش قیمت ریپل به ۰/۲۰ دلار و انتقال ۲۱۱ میلیون کوین به صورت ناشناس

راه‌حل‌هایی برای مصرف‌کنندگان

در آینده نیز پیشنهاد‌های پرداخت زیادی برای مصرف‌کنندگان وجود دارد که آن‌ها نیز از آن استقبال می‌کنند. ریپل معتقد است که در سال ۲۰۲۰، بیشتر این موارد اتفاق می‌افتد و حتی پرداخت‌های بین مرزی بسیار آسان‌تر می‌شود.
در این گزارش با توجه به اطلاعاتی که از سراسر جهان به دست آمده است نمونه‌هایی بیان شده است: افرادی که باید سفرهای کوتاه‌مدتی به کشورهای دیگر داشته باشند، باید به راحتی و بدون استرس بتوانند معاملات مالی خود را انجام دهند. فن‌آوری در حال ظهور می‌تواند این اطمینان را به توریست ها بدهد که می‌توانند معاملات مالی خود را در سریع‌ترین حالت ممکن انجام دهند و هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشند.
ریپل در حال حاضر خود را به‌ عنوان یک مهره اصلی و مهم در زمینه پرداخت‌های مالی بین مرزی معرفی کرده است. این شرکت هم‌اکنون بیش از ۹٪ از سهام مشترک MoneyGram را در اختیار دارد.
MoneyGram همچنین به طور مداوم در تمام دنیا مشارکت قابل توجهی دارد، این مشارکت برای ریپل نیز بسیار مناسب است. همه این‌ها می‌تواند یک برد بزرگ برای ارز دیجیتال XRP یا ری‍پل باشد. بااین‌حال، این شرکت هنوز در حال طرح دعوی در مورد طبقه‌بندی مناسب ارز دیجیتال ریپل است.

منبع: coinspeaker.com