این روزها، شرکت ریپل مستقر در سانفرانسیسکو، با انواع دستاوردها و برنامه‌های جدیدی که داشته، سرتیتر بسیاری از خبرها شده است. این شرکت برای تقویت کامل اکوسیستم XRP بسیار سخت کار کرده و فشارهای زیادی را هم برای به‌جریان‌انداختن XRP متحمل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت موافقت انتقال پول شرکت ریپل از ایالات متحده، در ادامه مطلب از کوین نیک با ما همراه باشید.

یکی از اهداف اصلی شرکت ریپل، جایگزین‌کردن نقایص سوئیفت (SWIFT) از طریق ODL تقویت‌شده با XRP است. ODL محصولی از ریپل به‌نام نقدشوندگی مبتنی بر تقاضا (On-Demand Liquidity) است که توسط دارایی‌های دیجیتالی تامین می‌شود و پرداخت‌های فوری، ارزان و ایمن برون‌مرزی را تضمین می‌کند.

این محصول قبلا با عنوان xRapid شناخته می‌شد.

دریافت موافقت انتقال پول شرکت ریپل در آمریکا

شرکت ریپل

XRP توجه شرکت‌های بزرگ را به خود جلب کرده است

به‌نظر می‌رسد، XRP توجه بزرگ‌ترین اقتصاد دنیا را برای نقل‌وانتقال پول به خود جلب کرده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: آمارها از منحل شدن انجمن ریپل خبر می‌دهند؛ جریان چیست؟

در زمان نگارش این مقاله، XRP با ضرر معامله می‌شود و این سکه با قیمت ۰/۱۹۹۱۰۳ دلار به‌فروش می‌رسد.

همچنین، گفتنی است که XRP جایگاه سوم خود را در CoinMarketCap به‌نفع تتر از دست داد. XRP اکنون در CMC در موقعیت چهارم قرار دارد.

دریافت موافقت انتقال پول شرکت ریپل از دفتر حمایت مالی مصرف‌کنندگان آمریکا، به‌دلیل کاربرد آن در نقل‌و‌انتقال برون‌مرزی پول را می‌توان از جمله موفقیت‌های اخیر این شرکت دانست.

بر اساس گزارشی که اخیراً از سوی امور مالی مصرف‌کنندگان آمریکا منتشر شد، دفتر حمایت مالی در مورد تحولات جدید در بازار نقل‌وانتقال پول، از جمله روندهای مربوط به ارزهای دیجیتال، تحقیقاتی را انجام داده است.

دریافت موافقت انتقال پول شرکت ریپل از ایالات متحده به‌منظور تقویت XRP

تقویت اکوسیستم XRP

از ریپل به‌عنوان راهی برای تعدیل و حل‌و‌فصل مشکلات پرداخت‌های برون‌مرزی نام برده شده است

دفتر حمایت مالی مصرف‌کنندگان ایالات متحده نقش مهمی در حمایت از مصرف‌کنندگان آمریکایی در بخش مالی دارد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: معرفی انواع کیف پول ریپل برای مبتدیان

آن‌ها به‌تازگی در مورد «ادامه رشد و گسترش مشارکت» شرکت‌هایی مانند ریپل، گزارشی را منتشر کردند.

همچنین، در این گزارش به دریافت موافقت انتقال پول شرکت ریپل و کاربرد آن در تعدیل نقل‌وانتقالات پولی برون‌مرزی اشاره شده که توسط انتشارات اینترنتی Nairamtrics افشا شده است.

بر اساس این گزارش رسمی:

«این دفتر همچنان به نظارت بر … ادامه روند همکاری و توسعه مشارکت‌ شرکت‌های ارز مجازی، مانند ریپل، ادامه می‌دهد. این شرکت پلتفرمی را برای ارسال پیام‌های پرداخت برای پشتیبانی از نقل‌و‌انتقال برون‌مرزی پول و همچنین یک ارز مجازی، XRP را ارائه می‌دهد که می‌تواند در حل‌وفصل‌کردن مشکلات مربوط به نقل‌و‌انتقالات موثر باشد.»

منبع: cryptogazette