ریپل مدارکی ارائه کرده که عدم هشدار SEC به صرافی‌ها در مورد وضعیت XRP به عنوان اوراق بهادار را اثبات می‌کند. در جریان اولین جلسه دادگاه رپیل وکیل متیو سالامون (Matthew Solomon) که نماینده مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس است، ادعا کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در بحث‌های متعددی که در سال ۲۰۱۹ و قبل از آن انجام شده، در مورد وضعیت XRP به عنوان اوراق بهادار به فعالان بازار، از جمله صرافی‌ها هشدار نداده است:

ما قبلاً در کمیسیون بورس و اوراق بهادار متوجه مواردی شدیم که نشان می‌دهد کمیسیون بورس و اوراق بهادار در اواخر سال ۲۰۱۹ در حال بحث و گفتگو با عاملان سطح بالای بازار، از جمله صرافی‌ها بوده و ظاهراً به آنها نمی‌گوید که معتقد است XRP اوراق بهادار یا یک قرارداد سرمایه‌گذاری است. با پیشرفت این پرونده، این حقایق آشکار خواهد شد و روشن خواهد شد که XRP نمی‌توانسته اوراق بهادار باشد.

خرید ریپل

مدیران ریپل می‌خواهند این دادخواست را مردود اعلام کنند

به گفته سالامون، گارلینگهاوس پیش از این نیز درخواست رد دعوی ارائه شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار را ارائه داده است.

این وکیل مدافع این موضوع را که گارلینگهاوس به فروش ریپل کمک کرده و از آن حمایت کرده، اتهامی که در دادخواست اصلاحی SEC مطرح شده، رد می‌کند. وی اصرار دارد که موکل وی نمی‌دانسته که XRP به صورت بالقوه می‌تواند به عنوان یک قرارداد سرمایه‌گذاری طبقه‌بندی شود:

ادعاهای SEC خلاف آن چیزی است که انجام می‌دهند. آقای گارلینگهاوس نمی‌دانسته که XRP می‌تواند یک قرارداد سرمایه گذاری باشد و غفلتاً آن را نادیده گرفته است.

پال ویز (Paul Weiss) وکیل مدیر عامل سابق ریپل، کریس لارسن (Chris Larsen)، عنوان کرده که موکل او نیز می‌خواهد همین موضوع را در درخواست رد دعوی خود مطرح کند.

SEC برای پاسخ به دفاعیه ریپل آماده می‌شود

SEC که وکلای آن خورخه جراردو تنیرو (Jorge Gerardo Tenreiro)، جون دانیلز (Jon Daniels) و چند نفر دیگر هستند، معتقد است که XRP به عنوان قرارداد سرمایه‌گذاری توسط این شرکت عرضه و فروخته شده است.

این مطلب را هم مطالعه کنید: ماجرای شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از ریپل چیست؟

این نهاد نظارتی به قاضی فدرال آنالیسا تورس (Analisa Torres) اعلام کرده که «به احتمال زیاد» به دفاعیه ریپل پاسخ خواهد داد. در پاسخ، وکیل ریپل، اندرو جی سرسنی (Andrew J. Ceresney)، این آژانس را به تلاش برای «قطع جریان گردآوری مدارک» متهم کرد.

عدم هشدار SEC به صرافی‌ها در مورد وضعیت XRP به عنوان اوراق بهادار سؤال برانگیز است. آیا این نهاد نظارتی نباید به صرافی‌ها هشدارهای لازم را ارائه می‌کرد؟ به نظر شما درباره اولین جلسه دادگاه ریپل چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: u.today