به نظر می‌رسد شکایت SEC در مورد فروش اوراق ثبت ثبت نشده XRP نتوانسته خدشه‌ای به ریپل وارد کند. اقدامات ریپل و امضای ۱۵ قرارداد جدید با موسسات بانکی در سراسر جهان گواه این امر است.

بر اساس مصاحبه رویترز با مدیر عامل ریپل برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، ریپل از زمان شکایت توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در اواخر دسامبر موفق به امضای ۱۵ قرارداد جدید با موسسات بانکی در سراسر جهان شده است.

برد گارلینگهاوس ادعا می‌کند این شرکت بلاکچین با توجه به محیط نظارتی و طرفداران XRP در کشورهای آسیایی توانسته تجارت خود را در آن منطقه گسترش دهد. وی در این باره گفت:

ما توانسته‌ایم به رشد تجارت در آسیا و ژاپن ادامه دهیم، زیرا در این بازارها شفافیت نظارتی داشته‌ایم.

پس از آنکه XRP با شکایت SEC روبرو شد، آژانس خدمات مالی ژاپن در ادامه توضیح داد که این توکن را به عنوان اوراق بهادار نمی‌شناسد. نهادهای نظارتی در سنگاپور و انگلیس نیز همین رویکرد را دارند.

خرید ریپل

دادخواست SEC اکنون برای ریپل سرنوشت‌ساز است

با توجه به شکایت SEC علیه ریپل، شرکت مانی گرام مستقر در دالاس اخیراً همکاری خود را با این شرکت بحث برانگیز متوقف کرده و کسب‌وکار ریپل در ایالات متحده ضربه قابل توجهی را متحمل شده است.

ریپل و نتیجه سرنوشت ساز دادگاه

نتیجه شکایت SEC برای کسب و کار ریپل بسیار مٰؤثر و سرنوشت ساز خواهد بود

با این حال، همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، گارلینگهاوس ادعا می‌کند ۹۵ درصد از مشتریان ریپل از ایالات متحده نیستند.

با وجود انبوه صرافی‌هایی که معاملات XRP را متوقف کرده‌اند، وی می‌گوید که این توکن هنوز در صدها پلتفرم معاملاتی در سراسر جهان در دسترس است.

این مطلب را هم مطالعه کنید: دادخواست ریپل برای لغو شکایت SEC

ریپل در حال حاضر با مقاومت در برابر SEC و به منظور عقب راندن آن، ادعا کرده که این نهاد نظارتی هنگام بحث در مورد وضعیت نظارتی خود، به صرافی‌های مربوطه نسبت به اوراق بهادار بودن XRP هشدار نداده است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از طریق کوین نیک به آخرین اخبار حوزه ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید.

منبع: u.today