ریپل نشانه‌هایی مثبت بالاتر از مقاومت ۰.۱۵۵۰ دلاری در برابر دلار ایالات متحده نشان می‌دهد. در صورتیکه قیمت ریپل (XRP) از منطقه مقاومتی ۰.۱۶۲۰ دلار نیز عبور کند، احتمالا افزایش چشمگیری خواهد داشت.

  • قیمت ریپل بیش از ۶ درصد صعود داشته و بالاتر از سطح مقاومت کلیدی ۰.۱۵۵۰ دلاری در برابر دلار ایالات متحده معامله می‌شود.
  • گاوها اکنون به‌دنبال ردکردن سطوح مقاومت ۰.۱۶۲۰ و ۰.۱۶۲۵ هستند.
  • در نمودار ساعتی جفت ریپل/دلار (XRP/USD)، قیمت ریپل خط روند خرسی مهمی با مقاومتی نزدیک به ۰.۱۵۲۰ دلار را به سمت بالا شکست (منبع داده‌ها از وبسایت کراکن).
  • اگر قیمت ریپل منطقه مقاومتی ۰.۱۶۲۰ دلار را نیز در آینده نزدیک بشکند احتمالا صعود بیشتری خواهد داشت.

قیمت ریپل مومنتوم گاوی می‌گیرد

ریپل، پس از تشکیل یک پایه حمایتی نزدیک به منطقه ۰.۱۴۵۰ دلار، افزایش جدیدی را آغاز کرد. قیمت ریپل بیش از ۶ درصد افزایش داشته و سطوح مقاومت ۰.۱۵۰۰ و ۰.۱۵۵۰ دلار را رد کرده است.

حرکت صعودی شدید بوده است زیرا قیمت حتی بالاتر از مقاومت ۰.۱۵۸۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعتی صعود داشته است. سطح فیبوناچی اصلاحی ۷۶.۴ درصد که مربوط به افت کلیدی قیمت از ۰.۱۶۲۰ دلار به ۰.۱۴۴۴ دلار بود نیز به سمت بالا شکسته شد.

از همه مهمتر، شکستی به سمت بالا برای خط روند خرسی مهمی با مقاومتی نزدیک به ۰.۱۵۲۰ روی نمودار ساعتی جفت ریپل/دلار ایجاد شد. ریپل اکنون نزدیک به آخرین منطقه محوری در ۰.۱۶۲۰ دلار معامله می‌شود.

قیمت ریپل مومنتوم گاوی می‌گیرد

قیمت ریپل

قیمت ریپل

اگر گاوها از منطقه مقاومتی ۰.۱۶۲۰ دلار عبور کنند، می‌تواند نشانی از روند صعودی در آینده نزدیک باشد. مقاومت بعدی سطح ۰.۱۶۲۲ دلار است. این روند صعودی با سطح فیبوناچی گسترشی ۱.۲۳۶ از افت قیمت کلیدی از سقف ۰.۱۶۲۰ دلار به کف ۰.۱۴۴۴ دلار مطابقت دارد.

هر افزایش قیمت دیگری احتمالا قیمت را به سمت منطقه مقاومتی ۰.۱۷۰۰ دلار در روزهای آینده سوق خواهد داد. مانع اصلی بعدی قیمت نزدیک به سطح ۰.۱۷۲۰ دلار دیده می‌شود.

مانعی دیگر؟

اگر ریپل نتواند بالاتر از مقاومت ۰.۱۶۲۰ دلاری ادامه یابد، ممکن است افت جدید دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه نزدیک به سطح ۰.۱۵۷۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ساعتی است.

اگر گاوها نتوانند قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعتی نگه دارند، احتمالا افت قیمت بیشتر پایین‌تر از سطح حمایت ۰.۱۵۵۰ دلار وجود دارد. حمایت مهم بعدی نزدیک به سطح ۰.۱۵۲۰ دلار است و پایین‌تر از آن ممکن است حتی به ۰.۱۵۰۰ دلار نیز برسد.

اندیکاتورهای تکنیکال

میانگین متحرک همگرایی واگرایی ساعتی: میانگین متحرک همگرایی واگرایی برای ریپل/دلار به‌آهستگی مومنتوم خود را در منطقه گاوی از دست می‌دهد.

شاخص قدرت نسبی (RSI): شاخص قدرت نسبی برای ریپل/دلار در حال حاضر در حال اصلاحی پایین‌تر از سطح ۶۵ است.

سطوح حمایت کلیدی: ۰.۱۵۷۵ دلار، ۰.۱۵۲۰ دلار، و ۰.۱۵۰۰ دلار

سطوح مقاومت کلیدی: ۰.۱۶۲۰ دلار، ۰.۱۶۰۰ دلار، و ۰.۱۷۰۰ دلار

منبع: newsbtc.com