در حال حاضر ریپل سومین ارز رمزنگاری بزرگ در جهان است و دلیل موفقیت آن به آزمایشگاه‌های فین‌تک شرکت ریپل مستقر در سان فرانسیسکو بازمی‌گردد. در تحول جدیدی که به‌عنوان یک رونق بزرگ برای دارندگان ریپل محسوب می‌شود، این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که دو نسخه جدید از دفترکل XRP را ارائه می‌دهد. این اطلاعیه از طریق شرکت‌های زیرمجموعه ریپل، یعنی پلتفرم اکسپرینگ ریپل (Ripple Xpring) ارائه شده است.

در این مطلب از کوین نیک به ویژگی‌های ارائه شده در پلتفرم اکسپرینگ ریپل می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

اطلاعیه ارائه دو نسخه جدید از دفترکل XRP توسط پلتفرم اکسپرینگ ریپل

رمز ارز ریپل

این مطلب را هم مطالعه کنید: ریپل نحوه پرداخت‌ های مالی در آینده و منافع ارز دیجیتال XRP را توصیف می‌کند

ویژگی های پلتفرم اکسپرینگ ریپل

این شرکت برای بهبود خدمات ارائه‌شده به مشتریان خود، دو نسخه جدید از این دفترکل را ارائه می‌دهد. این پیشرفت قابل‌توجهی، هم برای شرکت و هم برای اکوسیستم XRP است.

در نسخه‌های جدید دفترکل XRP ویژگی‌ های هوشمندی وجود خواهد داشت، ازجمله پروتکل‌های دستی، ساخت بسته‌های بهتر و رفع اشکالات موجود در این دو نسخه ارائه می‌شوند. این شرکت قصد دارد در تاریخ ۱۵ آوریل بر پیشرفت دفترکل XRP نسخه ۱.۵.۰در دفترکل XRP نظارت کند. این کار به توسعه‌دهندگان، فرصت می‌دهد که نسخه جدید را از طریق آینه‌های XRP تست کنند.

پلتفرم اکسپرینگ ریپل همچنین قصد دارد دفترکل XRP را در سرورهای خود به‌روزرسانی کند. پلتفرم اکسپرینگ ریپل، بازوی تجاری ریپل محسوب می‌شود.

ویژگی‌ های پلتفرم اکسپرینگ ریپل

پلتفرم اکسپرینگ ریپل

این مطلب را هم مطالعه کنید: مقایسه ریپل با بیت کوین و اتریوم: متمرکز یا غیرمتمرکز؟

مارک یوسکو (Mark Yusko)، مدیر اجرایی و موسس مدیریت مورگان کریک (Morgan Creek Management)، سوال‌هایی در مورد ماهیت متمرکز عملیات ریپل مطرح کرده است. همانطور که همه می‌دانند، به‌طور طبیعی ارزهای رمزنگاری‌شده باید غیرمتمرکز باشند، اما یوسکو در مصاحبه‌ای اظهار داشت که در تلاش است پویایی بین ریپل و XRP را درک کند. وی در ادامه اضافه کرد، این رابطه خاص بین ریپل و XRP  نشان می‌دهد که چرا XRP جزئی از شاخص ارزهای رمزنگاری شده او نیست.

صندوق شاخص رمزارز (Crypto Index Fund) که توسط مورگان کریک مدیریت می‌شود، یکی از مهمترین شاخص‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع: cryptocurrencynews.com