رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده مشهور کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» در اظهار نظری جالب به همه توصیه کرد پیش از وقوع بحران بانکی روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. در ادامه این مطلب درباره دلایل توصیه رابرت کیوساکی به خرید بیت کوین اشاره می‌کنیم.

توصیه رابرت کیوساکی به خرید بیت کوین

رابرت کیوساکی روز گذشته در حساب توییتر خود یک پست جالب و بحث برانگیز منتشر کرد و در آن به خروج سرمایه‌های وارن بافت (Warren Buffet) از بانک‌ها به دلیل بحران بانکی قریب الوقوع اشاره کرد.

او در توییت خود نوشته است:

چرا بافت از بانک‌ها خارج شده است، به علت ورشکستگی بانک‌ها. بحران بانکی بزرگی به سرعت در حال وقوع است. آیا بانک فدرال و خزانه‌داری قصد بدست گرفتن سیستم بانکی را دارند؟ بانک فدرال و خزانه‌داری قصد دارند با رساندن پول جعلی به مردم از شورش جلوگیری کنند؟ زمانی برای فکر کردن به این موارد نیست، چقدر طلا، نقره و بیت کوین دارید؟

توصیه رابرت کیوساکی به خرید بیت کوین

توییت رابرت کیوساکی در مورد خرید بیت کوین پیش از وقوع بحران بانکی

این مطلب راهم مطالعه کنید: پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا توسط رابرت کیوساکی

مشخص است کیوساکی به طرفداران و دنبال‌کنندگان خود توصیه می‌کند یکی از علت‌های خروج وارن بافت از بانک و سرمایه‌گذاری در حوزه طلا، به دلیل بحران بانکی است که در آینده نزدیک پیش خواهد آمد. نه تنها کیوساکی بلکه بسیاری دیگر از کارشناسان اقتصادی نیز عقیده دارند تزریق نقدینگی چند تریلیون دلاری بانک فدرال و خزانه‌داری برای مقابله با رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد تورم و پایین آمدن ارزش ارزهای فیات می‌شود.

براساس گزارش‌ها در هفته گذشته هولدینگ «Berkshire Hathaway» که متعلق به وارن بافت سرمایه‌گذار مشهور امریکایی است به‌تازگی دارایی‌های خود را از برخی از بانک‌های اصلی وال استریت از جمله جی پی مورگان (JP Morgan Chase)، ولز فارگو (Wells Fargo) و PNC بیرون کشید و در سهام معادن طلا سرمایه‌گذاری کرد.

در ماه‌های گذشته طلا و بیت کوین روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند به طوری که طلا از مرز ۲ هزار دلار عبور کرد. همچنین بیت کوین نیز موفق شد بالاخره از سد مقاومت روانی ۱۲ هزار دلاری عبور کند؛ هرچند بیت کوین با کمی اصلاح قیمت، در حال حاضر با ارزش ۱۱٫۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

رابرت کیوساکی که خودش اعلام کرده است در حال حاضر مقداری بیت کوین و اتریوم دارد، توضیح می‌دهد در آینده و با گسترش ارزهای دیجیتال، ارزهایی مانند دلار به یک دارایی کم ارزش تبدیل خواهد شد.

کیوساکی در ماه ژوئیه هم گفته بود ارزهای دیجیتال و بیت کوین مردم را نه فقط پولدارتر بلکه هوشیارتر می‌کند. بر اساس گفته‌های او ارزهای دیجیتال یک فرصت عالی برای آموزش سرمایه‌گذاری به نسل جدید است و همین امر می‌تواند به هوشیارتر شدن مردم در زمینه‌های اقتصادی کمک کند.

کیوساکی پیش از این هم به همه توصیه کرده بود برای حفظ ارزش دارایی‌های خود روی طلا و بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

آیا شما هم با نظر کیوساکی موافق هستید که طلا و بیت کوین سرمایه‌گذاری‌های مناسبی برای آینده محسوب می‌شوند؟ فراموش نکنید نظرها و تحلیل‌های خود را در مورد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال از طریق کوین نیک با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: usethebitcoin