اخیراً، شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده SEC علیه شرکت ریپل شاهد تحولات زیادی بوده است. پس از روزها کشمکش توسط طرفین این دادخواست، هر دو طرف در مورد یک برنامه زمانی برای ارائه کتبی دفاعیات ریپل و SEC به دادگاه توافق کردند.

ارائه کتبی دفاعیات ریپل و SEC به دادگاه

جیمز کی. فیلان (James K. Filan)، یک وکیل در تاریخ ۱۳ مارس در توییتر خود نوشت:

SEC در مقابل ریپل، درخواست در مورد برنامه زمانی برای ارائه کتبی دفاعیات به پیشنهاد طرفین.

در پرونده فوق اشاره شد که متهمان پرونده، کریستین ای لارسن (Christian A. Larsen) و بردلی گارلینگهاوس (Bradley Garlinghouse) «در مورد برنامه‌ریزی پیشنهادی برای ارائه کتبی دفاعیات طرفین برای خاتمه پرونده» به توافق رسیدند. این توافق باعث شفافیت در چارچوب زمانی این پرونده خواهد شد.

پیشنهاد برنامه زمانی برای ارائه دفاعیات

چندین سند از سوی طرف‌های درگیر یعنی SEC و ریپل وجود دارد. مدیرعامل ریپل و هم بنیانگذار آن نامه‌ای با بیان قصد خود برای رد شکایت‌های اصلاح شده SEC از این شرکت، تنظیم کرده بودند. با این حال، SEC چند روز قبل دفاعیات ریپل را نادرست خواند و اظهار داشت که تعهدی برای هشدار به صرافی‌ها نداشته است. این بدان معناست که SEC ادعا کرده ریپل «از دانستن اینکه XRP به عنوان اوراق بهادار شناخته می‌شود» اجتناب کرده تا بتواند سود خود را کسب کند.

در این نامه که توسط SEC ارائه شده، برنامه زمان‌بندی پیشنهادی به قاضی تورس ارائه شده است. طبق این نامه، ارائه درخواست‌های کریس لارسن و بردلی گارلینگهاوس در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ و ارائه درخواست SEC در تاریخ ۱۴ مه پیشنهاد شده است. زمان پاسخگویی متهمان نیز ۴ ژوئن پیشنهاد شده است.

برنامه زمانی برای ارائه کتبی دفاعیات ریپل و SEC به دادگاه ثبت شد

این مطلب راهم مطالعه کنید: خروج ریپل از آمریکا در صورت پیروزی SEC در دادگاه

طرفین دفاعیات خود را آماده می‌کنند

تیم حقوقی گارلینگهاوس و لارسن دادخواست ۱۰ صفحه‌ای یا کمتر را تنظیم کردند. این کار عمدتاً برای پرداختن به موضوعاتی بوده که با شاکی به بن بست رسیده‌اند. SEC نیز با این موضوع موافقت کرده و از آن خواسته شده تا با همین تعداد صفحه پاسخ داده و دفاعیات کتبی خود را ارائه دهد.

فیلان خاطرنشان کرد:

با صدور حکمی به متهمان، ریپل و همکاران، فرصت ارسال نامه ۱۰ صفحه‌ای یا کمتر داده شد. همراه با آن دستور، دادگاه طرفین را نیز در جریان قرار داد.

اگرچه این برنامه زمان‌بندی تنها قدم دیگری برای پیشرفت پرونده دادخواست است، اما جامعه ممکن است مجبور شود تا بعد از تابستان صبر کند تا ببیند نتیجه چه خواهد شد. تا آن زمان، هولدرهای XRP همچنان قوی به کار خود ادامه می‌دهند، همچنانکه XRP در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰/۴۵۳۳ دلار معامله می‌شود.

مار را در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام دنبال کنید و نظرات و تحلیل‌های خود را در مورد بازار ارزهای دیجیتال با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع: ambcrypto