دارایی‌های تحت مدیریت صندوق بیت کوین اسکای بریج (Skybridge) به ۳۱۰ میلیون دلار رسیده است. این شرکت با این انتظار که بیت کوین به جایگزین دیجیتال طلا تبدیل می‌شود، ارزش این ارز دیجیتال را ۵۳۵٫۰۰۰ دلار پیش‌بینی کرد. همچنین، اسکای بریج پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین در سال جاری به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار برسد.

اسکای بریج ۳۱۰ میلیون دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند

دفتر مرکزی اسکای بریج در نیویورک، یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری جهانی است که راه حل‌های سرمایه‌گذاری را به افراد و سازمان‌ها ارائه می‌دهد. اسکای بریج پس از راه‌اندازی صندوق خود با ۲۵/۳ میلیون دلار از بودجه شخصی در ماه دسامبر، راه‌اندازی صندوق بیت کوین خود برای سرمایه‌گذاران خارجی را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده:

اسکای بریج پوزیشنی را به ارزش تقریبی ۳۱۰ میلیون دلار در زمان راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بیت کوین در ماه‌های نوامبر و دسامبر سال ۲۰۲۰ باز کرده است.

ری نولته (Ray Nolte)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری اسکای بریج اظهار داشت:

با چاپ جهانی پول در بالاترین سطح، بیت کوین یک جایگزین قوی برای طلا به عنوان ذخیره ارزش و پوشش ریسک در برابر تورم آینده ارائه است.

صندوق بیت کوین اسکای بریج

صندوق بیت کوین اسکای بریج یک کارمزد ۰/۷۵ درصدی برای مدیریت دریافت می‌کند. در جزییات این اطلاعیه آمده حداقل میزان سرمایه‌گذاری ۵۰٫۰۰۰ است، با این توضیح که سرمایه‌گذاران معتبر خرد و نهادها می‌توانند از طریق وب سایت خود به طور مستقیم در این صندوق مشترک شوند. فدیلیتی (Fidelity) به عنوان کاستدی بیت کوین در این شرکت عمل کرده و Ernst & Young حسابرسی صندوق را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: شرکت اسکای بریج ۲۵ میلیون دلار بیت کوین خرید

ارزش بیت کوین می‌تواند به ۵۳۵۰۰۰ دلار برسد

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار و مدیر عامل اسکای بریج روز دوشنبه گفت:

ما معتقدیم بیت کوین به عنوان یک کلاس دارایی جدید هیجان‌انگیز در اوایل کار خود قرار دارد. اسکاراموچی پیش از این به عنوان مدیر ارتباطات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا فعالیت می‌کرد، اما دوره تصدی وی در کاخ سفید تنها ۱۱ روز به طول انجامید.

به نقل از Business Insider، وی گفت:

من پیش‌بینی می‌کنم که بیت کوین تا ۳۱ دسامبر سال آینده به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار برسد. این بدان معنی نیست که بیت کوین نوسان نداشته و دستخوش تلاطم نخواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد:

اگر درست بگوییم که بیت کوین جایگزین طلا یا طلای دیجیتال است، باید با ارزش بازار حداقل ۵ تریلیون دلار معامله شود. که البته به سوی آن خیز برداشته است.

بر اساس اطلاعیه اسکای بریج، ارزش بازار طلا در حال حاضر ۱۰ تریلیون دلار است که اگر ارزش بازار بیت کوین به آن برسد، هر بیت کوین ۵۳۵٫۰۰۰ دلار ارزش خواهد داشت.

نظر شما در مورد پیش‌بینی صندوق بیت کوین اسکای بریج درباره قیمت بیت کوین چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin