پذیرش ارزهای دیجیتال همچنان در صنعت املاک و مستغلات اروپا، به ویژه در اسپانیا گسترش می‌یابد. اخیراً، یک آژانس پیشرو در جزایر قناری اعلام کرد که پذیرش پرداخت ارزهای دیجیتال را آغاز می‌کند. پذیرش پرداخت‌های بیت کوینی در جزایر قناری برای خرید املاک در راستای جذب بیشتر مشتریان بین‌المللی و رونق بازار املاک انجام شده است.

پذیرش پرداخت‌های بیت کوین در جزایر قناری؛ تمجید از ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین

به گزارش Digital Sevilla، Piso Barato Inmobiliaria، یک شرکت املاک و مستغلات مستقر در تنریف (Tenerife)، پذیرش پرداخت‌های بیت کوینی در جزایر قناری برای خرید املاک را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

اگرچه آنها واژه «ارزهای دیجیتال» را ذکر کردند، اما این شرکت در اطلاعیه خود بیشتر در مورد بیت کوین صحبت کرده است.

استدلال این شرکت این است که گروهی از متخصصان اظهار داشته‌اند که بیت کوین در حال تبدیل شدن به «ارز اصلی» مبادله در سطح جهان بوده و از این رو، این شرکت به دارایی‌های دیجیتال علاقه‌مند شده است. صاحبان آینده املاک از طریق این آژانس املاک و مستغلات می‌توانند هر ملکی را در تنریف خریداری کنند.

در اطلاعیه این آژانس مستقر در تنریف آمده:

سیر تحول کارشناسان در بازار املاک و مستغلات دائمی بوده به نحوی که در حال حاضر خرید آپارتمان در تنریف با بیت کوین امکان پذیر است. آنها اطمینان می‌دهند که این کار در گسترش تعداد خریداران در سطح بین‌المللی و جان بخشیدن به خرید و فروش املاک و مستغلات کمک مثبتی خواهد کرد.

علاوه بر این، Piso Barato Inmobiliaria از این واقعیت که پرداخت‌ بیت کوین از دستکاری و تغییر در روند مالکیت املاک جلوگیری می‌کند، تمجید کرد. همچنین، این آژانس می‌گوید که ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال از هرگونه مداخله دولت جلوگیری کرده و روند کار را آسان می‌کند.

پذیرش بیت کوین در جزایر قناری

خرید املاک در جزایر قناری با پرداخت بیت کوین امکانپذیر شد

این مطلب راهم مطالعه کنید: چگونه خرید بیت کوین می‌ تواند شما را ثروتمند کند؟

ادامه پذیرش پرداخت‌های بیت کوین در آژانس‌های املاک و مستغلات اسپانیا

به گزارش این رسانه، پذیرش پرداخت‌های ارزهای دجیتال توسط این آژانس املاک بخشی از استراتژی تقویت روند رو به رشد بازار مسکن در جزایر اسپانیاست.

همچنین، یک پلتفرم دیگر املاک و مستغلات در اسپانیا، Idealista، اولین ملک خود را برای فروش با ارزهای دیجیتال عرضه کرد. این عرضه کاملاً آنلاین است و هرکسی که بخواهد این آپارتمان در بارسلونا را بخرد باید بیت کوین پرداخت کند.

اگرچه اولین معامله املاک و مستغلات با بیت کوین در اسپانیا در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، در آن زمان شرکتی که این معامله را انجام داده بود توضیح داد که این کار «به روش سنتی» انجام شده است.

خرید بیت کوین

فراموش نکنید که می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام دنبال کرده تا جدیدترین رویدادهای دنیای ارزهای دیجیتال را به اطلاع شما برسانیم.

منبع: news.bitcoin