کاربران اپلیکیشن موبایل استارباکس به‌زودی می‌توانند با اپلیکیشن نقدی بکت پول پرداخت کنند. در آگوست ۲۰۱۸، شرکت مادر باکت، شرکت صرافی بین‌قاره‌ای (ICE) اعلام کرد که در حال کار روی اپلیکیشنی است که کاربران را قادر می‌سازد به فروشگاه‌ها برای خرید روزانه خود رمزارز پرداخت کنند.

روز گذشته، بکت سرانجام اعلام کرد که کاربران اپلیکیشن نقدی بکت به‌زودی قادر خواهند بود تا با رمزارز از استارباکس خرید کنند.

این ویژگی کاربردی بالاخره در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد. اما در حال حاضر، افرادی که مایل باشند با رمزارز هزینه‌ای پرداخت کنند باید در «برنامه دسترسی اولیه» (Early Access Program) پایانه بکت ثبت نام کنند. آدام وایت (Adam White)، رئیس بکت، روز گذشته در توییتی اشاره کرد:

«همانطور که بازارهای جهانی تریلیون‌ها دلار خرج می‌کنند تا مصرف‌کنندگان بتوانند از روشی قدرتمند برای پرداخت استفاده کنند، ما نیز در جهت بهبود رفاه تاجرها هزینه پرداخت‌ها را کاهش می‌دهیم. اپلیکیشن استارباکس خود را باز کنید تا اولین ادغام مستقیم ما را ببینید و گزینه بکت را انتخاب کنید تا در برنامه دسترسی اولیه ثبت نام کنید.»

استارباکس، در بیانیه‌ای، تائید کرد که همچنان یک «شریک راه‌اندازی استراتژیک» برای بکت باقی می‌ماند. سخنگوی استارباکس در این خصوص اظهار داشت:

«پیش‌بینی می‌کنیم که همکاری ما با بکت باعث شود طیفی از رمزارزها مورد توجه مشتریان‌مان قرار گیرند. ما به ارائه روش‌های پرداختی منحصر‌به‌فرد و نوین برای مشتریان خود به‌جهت پرداخت یکپارچه در استارباکس توجهی ویژه و مستمر خواهیم داشت.»

منبع: cryptonewmedia.com