شرکت StormX به تازگی اعلام کرد که پلتفرم StormShop خود را برای کاربران اندروید و iOS یکپارچه خواهد کرد. این کار به کاربران اجازه خواهد داد تا در هنگام خرید آنلاین، بتوانند ارز دیجیتال پاداش بگیرند.

شرکت استورم‌اکس قصد دارد تا با این یکپارچه سازی پلتفرم استورم شاپ برای کاربران موبایل، تجربه خرید آنلاین را هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان بهبود ببخشد. این شرکت اعلام کرده که خریداران و فروشندگان می‌توانند ۴۰ درصد پاداش خود را از طریق ۵ ارز دیجیتال متفاوت دریافت خواهند کرد. این ارزها شامل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دای و استورم هستند.

چیزی که استورم شاپ را تکمیل می‌کند، بخش استورم پلی اپلیکیشن موبایل این شرکت است. استورم‌پلی توانسته ۲.۵ میلیون کاربر را از زمان عرضه در سال ۲۰۱۴ به خود جذب کند.

سیمون یو (Simon Yu) موسس و مدیر شرکت استورم اکس، در مورد یکپارچه‌سازی پلتفرم استورم شاپ خود می‌گوید:

حالا با ادغام و یکپارچه سازی پلتفرم‌های استروم‌اکس، قادر خواهیم بود با امن‌ترین و شناخته‌شده ترین ارزهای دیجیتال دنیا، به خریداران فروشگاه‌های آنلاین پلتفرم خود پاداش بدهیم. ما بسیار مشتاق هستیم تا این زمینه را گسترش دهیم تا زمینه‌ای بسیار راحت‌تر و جذاب‌تر برای ورود مردم به دنیای ارزهای دیجیتال را فراهم کنیم.

این مطلب راهم مطالعه کنید: راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال به زبان ساده

این پیشنهاد جذاب از استورم اکس به کاربران اجازه می‌دهد تا با خرید از فروشگاه‌های بزرگی نظیر سامسونگ، مایکروسافت، گیم استاپ و ۴۰۰ خرده فروشی معتبر دیگر مانند فروشگاه‌های غذایی، گردشگری و سرگرمی، پاداش بگیرند.

محصولات جدید، به زودی

مدیر شرکت استورم‌اکس همچنین خبر از محصولات جدیدی داده است که به زودی عرضه خواهند شد. او در مورد این محصولات جدید می‌گوید:

یکی از ویژگی‌های جدید پلتفرم ما که برای انتشار آن هیجان‌زده هستیم، StormX Rewards Program نام دارد. از طریق آن، ما سعی داریم تا سرمایه‌گذاران توکن‌های STORM را تحریک کنیم و پاداش‌های متنوع جدیدی را به آن‌ها ارائه کنیم.

استورم‌اکس یک استارتاپ بلاک چین در شهر سیاتل است که به کاربران خود اجازه می‌دهد از طریق هر دستگاهی بتوانند پول پاداش بگیرند.

منبع: cointelegraph