علی‌رغم انواع مختلف استیبل‌کوین‌ها، سرمایه مردم به‌طور عجیبی روی یک پروژه متمرکز می‌شود. هیچ جایزه‌ای برای تخمین محبوب‌ترین استیبل‌کوین در بازار وجود ندارد. استفاده از استیبل‌کوین در بازارهای رمزنگاری، تاثیر گذاشته است و تجزیه‌وتحلیل آن‌ها می‌تواند بینشی از روندها و الگوها ارائه دهد. گزارش اخیر از CoinMetrics، استفاده از استیبل‌کوین در شبکه‌ها و صادرکننده آن‌ها را مورد بررسی قرار داده است. تجزیه‌و‌تحلیل‌ها نشان داد که تتر ERC-20 به‌ویژه در بین دارندگان آن توزیع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تتر ERC-20 در ادامه این مطلب از کوین نیک با ما همراه باشید.

عرضه تتر ERC-20

تتر ERC-20 به‌خوبی بین دارندگان ارزهای دیجیتال توزیع شده است

در همین حال، تتر ERC-20 شش حساب یا کمتر از ۸۰ درصد از دارایی‌های دیگر مانند دلار جمینی، دلار بای‌ننس، تتر (Tron) ، USDK و HUSD را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نشان می‌دهد که فقط در برخی مبادله‌ها از استیبل‌کوین‌ های دیگر استفاده شده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: پشتیبانی کوین بیس کاستدی از تتر ؛ اتفاقی مهم در بازار رمزارزها

تجزیه‌و‌تحلیل فعالیت توزیع نشان می‌دهد که مسئول اکثر فعالیت‌های زنجیره‌ای، تعداد اکانت‌ها بودند.Paxos  به‌علت برخورداری از پایگاه کاربری گسترده و فعال، رهبری را به‌دست آورد. یک نگاه دقیق‌تر نشان داد که معامله‌گران برتر در Paxos به دو اکانت فعال مرتبط با MMM BSC برمی‌گردند که یک طرح Ponzi است.

فعالیت توزیع تتر ERC-20

علاوه بر Paxos، فعال‌ترین تتر ERC-20 در حساب‌های ترون مربوط به پرداخت سود سهام بود.

توزیع تتر ERC-20 بین دارندگان

این تحقیق همچنین نشان داد که استیبل‌کوین‌ها نه‌ تنها به‌عنوان وسیله پرداخت برای خرده‌فروشان بلکه به‌عنوان ریل نقدینگی برای معامله‌گران هم مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در استیبل‌کوین‌هایی مانند ترون و Paxos معامله‌های خرده‌فروشی زیادی را شاهد بودیم که می‌تواند مربوط به حضور MMM و سایر طرح‌های سود سهام باشد. استیبل‌کوین‌های دیگر مانند HUSD و Binance USD سهم زیادی در پرداخت‌های بالاتر از ۱۰۰ میلیون دلار داشتند.

منبع: eng.ambcrypto