تصور کنید قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار برسد. در این صورت شما و دوستان اینترنتی‌تان (که فقط از طریق پاسخ‌های توییتر با آن‌ها صحبت می‌کردید) به طرز شگفت‌انگیزی ثروتمند می‌شوید. حالا با این ثروت هنگفت دست به چه کاری خواهید زد؟ ما در این مقاله از کوین نیک چند پیشنهاد برای سرمایه گذاران بیت کوین داریم و مطمئنیم از وقت گذاشتن و مشاهده این پیشنهادها هرگز پشیمان نخواهید شد.

شاید نقشه خرید مرکز Rainbow Room را در سر داشته باشید، بخواهید یک تعطیلات پرتجمل را در کارائیب بگذرانید. ممکن است اقدامات معقولی مانند پرداخت بدهی‌هایتان را در اولویت قرار بدهید. حتی شاید قصد خرید یک لامبورگینی را در ذهن دارید. یا با یک فکر بکر بخواهید یک پناهگاه امن و قصری درخور، بخرید تا زندگی‌تان را در مکانی امن و متناسب با ثروت خود بگذرانید.

ایده خرید پناهگاه برای سرمایه گذاران بیت کوین از آنجا پدید آمد که چنین مکانی می‌تواند احتیاط و ایمنی لازم را برای افراد ثروتمند پدید بیاورد و برای مثال حکم یک گاوصندوق ضدحریق را برایشان داشته باشد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: بیت کوین یا طلا، در کدام سرمایه گذاری کنیم؟

وقتی چنین ثروت عظیمی را در اختیار داشته باشید حتما به این فکر می‌افتید که باید از خود و ثروتتان محافظت کنید اما یک خانه معمولی نمی‌تواند شما را از گزند همه خطرات در امان نگه دارد. نه، شما اکنون باید طعم یک زندگی پر از آسایش را بچشید و خرید یک قلعه امن همان چیزی است که می‌تواند دوام زندگی شاهانه شما را تضمین کند.

ما با تصور اینکه سرمایه گذاران بیت کوین در آینده ثروت هنگفتی را به دست خواهند آورد تصمیم گرفتیم چند گزینه خوب را برای خرید به آن‌ها پیشنهاد بدهیم. اگر شما هم یکی از این سرمایه گذاران هستید حتما تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

۱. شاتو آستین (Chateau Austin)

در ایالت تک‌ستاره تگزاس، بالای دریاچه آستن (Austin) یک قلعه مستحکم متعلق به قرون وسطی قرار گرفته است.

 پیشنهاد برای سرمایه گذاران بیت کوین

شاتو آستین (Chateau Austin)

این خانه با ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت در یک منطقه جنگلی با مساحت ۳/۶۸ هکتار واقع شده است. دیوارهای بتونی و سایر امکانات رفاهی این خانه (یک استخر، فضای ورزشی سرپوشیده و یک استودیو) باعث شده بتوانید مجموعه‌ای از تجهیزات رفاهی را در ترکیب با استحکامات یک قلعه قرون وسطایی بطور یک‌جا در اختیار داشته باشید.

با گذشتن از یک پل ۶۱ متری که درختان جنگلی روی آن سایه انداخته به اتاقک سایبان قایق در لبه دریاچه آستن می‌رسید. این دریاچه یک سرمایه مطلقا عالی است، درکنار آن دسترسی به آب تازه و محافظ‌های جغرافیایی موجود در اطراف خانه هم باعث می‌شود گزینه بسیار خوبی برای خرید باشد.

قیمت (با احتساب هر بیت کوین ۹۳۰۰ دلار): ۵۶۰/۷۸ بیت کوین

۲. جزیره کلمبیا

با ۳۰ دقیقه قایقرانی از منهتن نیویورک، خواهید دید که یک جزیره خصوصی خودکفا انتظار یکی از سرمایه گذاران بیت کوین را می‌کشد تا در آن سکونت کند.

 پیشنهاد برای سرمایه گذاران بیت کوین

جزیره کلمبیا

این خانه دارای چهار اتاق خواب، مساحت ۵ هزارو ۶۲۵ مترمربع و دارای پنل‌های جذب کننده انرژی خورشیدی، سیستم گرمایشی تابشی و سیستم تصفیه آب reverse-osmosis است. یک اسکله کوچک برای پهلو گرفتن قایق و سیل‌گیر برای اجتناب از سرریز شدن آب به درون جزیره هم از دیگر امکانات این خانه محافظت شده هستند. این سیل‌گیرها طوری طراحی شده که تا سال ۳۰۰۰ به خوبی می‌توانند عملکردشان را حفظ کنند.

قیمت: ۱۳۸۸/۶۰ بیت کوین

۳. هارد لاک کسل ماین (The Hard (Luck Castle Mine

آیا از آن دسته سرمایه گذاران بیت کوین هستید که می‌خواهند از هر نوع درگیری‌ای به دور باشند؟ بسیار خب، این دژ بتنی با ۷۴۳ مترمربع مساحت، دیواره‌های مسلح فلزی با ضخامت ۱۵ اینچ، احتمالا همان چیزی است که شما به دنبالش هستید.

 پیشنهاد برای سرمایه گذاران بیت کوین

قلعه ماین کسل

این قلعه تک و تنها در ۳۲۰ کیلومتری وگاس در صحرای نوادا قرار گرفته است و تا نزدیکترین بیمارستان ۲۴۰ کیلومتر فاصله دارد. این ساختمان مدرن برای بدترین شرایط مجهز است. همه چیز در این خانه با استفاده از انرژی خورشیدی و باد کار می‌کند. یک ژنراتور دیزل هم برای مواقع اضطراری در آن وجود دارد. یک تانکر آب با ظرفیت ۴۰۰۰ گالن و سیستم گرداوری آب باران برای تامین آب مصرفی و یک مخزن پروپان با ظرفیت ۳۰۰۰ گالن برای گرمایش ساختمان نیز از دیگر تجهیزاتی است که می‌توان از آن نام برد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ۷ مورد از بهترین کیف پول های بیت کوین

در کل به نظر می‌رسد این دژ تقریبا برای مقابله با رخدادهای آخرالزمانی هم کارآمد باشد (حتی یک بخش دیده‌بانی هم دارد).

قیمت: ۶۴/۰۹ بیت کوین

۴. خانه سیلو در ساراناک نیویورک

خب اگر آدم ماجراجویی هستید بد نیست نگاهی به این مورد داشته باشید.

 پیشنهاد برای سرمایه گذاران بیت کوین

خانه سیلو در ساراناک نیویورک

این خانه با مساحت ۱۴۸ مترمربع از بقایای جنگ سرد است و به نظر می‎رسد یک کلبه جنگلی معمولی در شمال نیویورک باشد. اما در زیر این خانه ۲۱۳ متربع فضای مسکونی دیگر  تعبیه شده که قبلاً از آن برای کنترل یک سیلوی هسته‌ای استفاده می‌شده است. این مخفیگاه با داشتن آشپزخانه، اتاق موسیقی جاز، اتاق نهارخوری، فضای سرگرمی و جکوزی در عمق ۳۸ متری از سطح زمین و در لایه‌ای از بتن دارای فلز قرار گرفته است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: آیا پرداخت با بیت کوین شبیه کار با کارت های اعتباری است؟

درب فلزی ۹۰۰ کیلویی منتهی به سیلویی که قبلا در آن سلاح‌ها را نگه می‎داشتند در عمق ۵۶ متری زمین پناهگاهی را بوجود آورده که می‌تواند شما را در مقابل بدترین فجایع محافظت کند.

در محوطه این خانه یک آشیانه و باند پرواز هم وجود دارد.

قیمت: ۸۰/۱۱ بیت کوین

۵. قلعه هالیوود

در لس‌آنجلس، ایالت کالیفرنیا این ساختمان چهار وجهی با ۷۱۵ مترمربع مساحت در لبه یک تپه ساخته شده و ناگفته نماند که ساختار دفاعی- نظامی آن (مانند شیشه‌های ضدموشک)، شبکه اتاق‌های ایمن و اتاق‌های «کاملا ایمن» آن که می‎‎توانند از بقیه خانه جدا شوند باعث شده این محل به یک مقر منحصربفرد تبدیل شود.

 پیشنهاد برای سرمایه گذاران بیت کوین

قلعه هالیوود

روی بام آن هم جایگاهی برای فرود آمدن هلیکوپتر وجود دارد. جایگاه باربیکیو و اتاق سرگرمی، آشپزخانه مدرن با اجاق گاز چوبی پیتزا، اسپا و سایر امکانات در این محل باعث شده شاهد تلفیقی از ایمنی و زندگی مدرن باشیم.

قیمت: ۴۲۷.۲۶ بیت کوین

۶. هاگوارتز

آیا می‌دانستید قلعه معروف مجموعه هری پاتر در ارتفاعات اسکاتلند واقع نشده و در کمال تعجب متعلق به شهر آلکونا (Alcona) در ایالت میشیگان است؟

 پیشنهاد برای سرمایه گذاران بیت کوین

هاگوارتز

این قلعه با ۱۸۵۸ متر مربع، ۵۴۲ اتاق خواب، ۴ سرویس بهداشتی و محوطه‌ای با مساحت بیش از ۱۶ هزار هکتار در نوع خود بی‌نظیر است. همچنین تمام جذابیت‌های جادویی که در مجموعه هری پاتر مشاهده کرده‌اید برای مثال گذرگاه‌های مخفی و کوچه‌های پنهان آن، این مکان را به محلی عالی برای دور نگه داشتن متجاوزان تبدیل کرده است.

قیمت: ۱۰۶۸۱/۵۴ بیت کوین

۷. کاوا کی (Cave Cay) ایالت باهاما

چه چیزی بهتر از داشتن یک جزیره خصوصی است که در آب‌های کریستالی کارائیب قرار گرفته است؟

 پیشنهاد برای سرمایه گذاران بیت کوین

کاوا کی (Cave Cay) ایالت باهاما

Cave Cay در ایالت باهاما یک جزیره خصوصی با ۸۹ هکتار مساحت است که یک باند فرود ۸۵۳ متری و یک اسکله با ظرفیت ۳۵ کشتی نیز دارد. دستگاه تصفیه آب reverse-osmosis، ژنراتور دیزل و استفاده از انرژی خورشیدی باعث شده این جزیره کاملا خودکفا باشد. خانه اصلی موجود در جزیره Cave Cay چشم‌انداز وسیعی از جزیره را در معرض دید ساکنان قرار می‎دهد. به زودی قرار است یک باشگاه، رستوران و مهمانخانه هم به این مجموعه اضافه شود.

قیمت: ۶۴۰۸/۹۲ بیت کوین

اگر مواردی که در این مقاله برای سرمایه گذاران بیت کوین پیشنهاد داده شد را نپسندیده‌اید حتما جزء افرادی هستید که دوست ندارند در انزوا و دور از شلوغی شهر زندگی کنند. در این صورت بهتر است به ساختمان‌های مدرن و ایمنی فکر کنید که در سطح شهرها برای فروش گذاشته شده‌اند.

منبع: bitcoin magazine