بنیانگذار DataDash، نیکلاس مرتن (Nicholas Merten)، پنج رمزارزی را معرفی کرده است که به اعتقاد او در حال آماده شدن برای صعود هستند، زیرا وی معتقد است ابرچرخه آلت کوین ها در سال ۲۰۲۱ شروع شده است.

آغاز ابرچرخه آلت کوین ها در سال ۲۰۲۱ و معرفی ۵ ارز دیجیتال آماده صعود

در ویدئویی جدید، مرتن گفته که پس از شکست قیمت دومین دارایی بزرگ ارزهای دیجیتال و تشکیل یک الگوی صعودی بزرگ، مراقب اتریوم است.

می‌توانیم ببینیم که اتریوم خط مقاومت را پشت سر گذاشته است. ما همچنان سه higher low دیگر داریم که همراه با سه higher low دیگری است که از ژانویه (۲۰۲۱) داشته‌ایم. به نظر می‌رسد در دوره‌ای قرار گرفته‌ایم که در آلت کوین‌ها شرف عبور از سقف قیمت‌های تاریخی هستند.

فصل آلت کوین ها و ابرچرخه آنها در سال ۲۰۲۱

ابرچرخه آلت کوین ها در سال ۲۰۲۱ شروع شده و بسیاری از رمز ارزها در حال صعود هستند.

اتریوم و OMG

همچنین، این استراتژیست ارزهای دیجیتال جفت ارز ETH/BTC را زیر نظر دارد که به نظر او همچنان در میانه یک روند پارابولیک قرار دارد. بر اساس نمودار مرتن، ETH/BTC احتمالاً می‌تواند بیش از ۱۷۰٪ از ارزش فعلی خود یعنی ۰/۰۳۵ تا ۰/۰۹۵ افزایش یابد.

خرید اتریوم

آلت کوین دیگر در رادار مرتن، راه حل لایه دو OMG Network (OMG) است که قبلاً OmiseGo نام داشت. این تریدر اشاره کرده که OMG/BTC احتمالاً بهبود یافته و به نظر می‌رسد برای دستیابی به سطح مقاومت کلیدی و کسب سودهای کلان آماده است.

پس از ثبت یک higher low دیگر، [OMG/BTC] منتظر است تا از محدوده ۱۵۰۰ ساتوشی (۰/۰۰۰۰۱۵) صعود کند. اگر از آنجا عبور کند، که حمایت قبلی آن بوده و اکنون به عنوان مقاومت عمل می‌کند، در صورت صعود از این منطقه، واقعاً هیچ محدودیتی برای صعود وجود ندارد، خصوصاً اینکه در گذشته شاهد چنین چیزی بوده‌ایم.

مورد بعدی، پلتفرم غیرمتمرکز اوراق بهادار چین لینک (LINK) است که طبق گفته مرتن، آماده است تا با عبور از سطح کلیدی، عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشد.

چین لینک، آوی و ترون

نگاهی به چین لینک، نشان می‌دهد که با ثبت محدوده پیوسته‌ای از Lowها یا منطقه حمایت روی مقاومت قبلی به نظر می‌رسد آماده صعود و پیشی گرفتن از بیت کوین بوده. همچنین آماده است تا خط مقاومت (۰/۰۰۰۶) را شکسته و چرخه بعدی را شروع کند.

چهارمین رمزارز در فهرست مرتن، پروتکل وام دهی آوی (Aave) است. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که این دارایی دیجیتال احتمالاً پس از سقوط شدید در برابر بیت کوین در مدت زمان تقریباً دو ماه، بهبود یافته است.

ما در اینجا یک پولبک ۶۰ درصدی داشتیم، جایی که آوی، یکی از پروتکل‌های با ارزش دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) احتمالاً اکنون فرصتی برای صعود یافته است.

آخرین سکه ترون (TRX/BTC) است. مرتن یک سطح کلیدی را مشخص کرده که این جفت ارز باید از آن خارج شود تا مومنتوم صعودی گسترده خود را شروع کند.

ما یک حمایت داریم و این حمایت قبلی که اکنون به عنوان مقاومت (۰/۰۰۰۰۰۱۵) عمل می‌کند، اگر از آن صعود کنیم، می‌توانیم شاهد شتاب صعودی زیادی باشیم.

نظر شما درباره شروع ابر چرخه آلت کوین ها در سال ۲۰۲۱ چیست؟ شما کدام آلت کوین ها را زیر نظر دارید؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl