انجمن لیبرا پیش از عرضه و راه‌اندازی لیبرا (Libra) نام خود را تغییر داده و چندین متخصص برجسته را به خدمت گرفته است. این انجمن نام خود را به «Diem» تغییر داده است. در آستانه راه‌اندازی استیبل کوین لیبرا در اوایل سال ۲۰۲۱، این سازمان چندین متخصص جدید نیز به کارمندان خود اضافه کرده است. در حال حاضر، این انجمن در حال مذاکرات فعال و سازنده با FINMA (سازمان نظارت بر بازارهای مالی سوئیس) است.

تغییر نام انجمن لیبرا

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی امروز انجمن لیبرا، یک عضو سازمان نوآوری لیبرا در فیسبوک، اعلام کرد که این شرکت نام خود را به «Diem» تغییر داده و چندین متخصص درجه یک را «برای پیشرفت به سمت تصویب مقررات جهت راه‌اندازی» استخدام کرده است.

در این اطلاعیه اشاره شده: در حال تغییر به نام «Diem» هستیم که نشان‌دهنده روزهای جدیدی برای این پروژه است، انجمن Diem همچنان به دنبال ساختن یک سیستم پرداخت ایمن، مطمئن و سازگار است که هدف آن توانمندسازی افراد و کسب‌وکارهای مختلف در سراسر جهان است.

تغییر نام انجمن لیبرا

انجمن لیبرا نام خود را به Diem تغییر داد

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری روی لیبرا ؛ آیا می توان به ارز متمرکز فیسبوک اعتماد کرد؟

استخدام کارشناسان خبره در انجمن

انجمن Diem در حال حاضر بر «اطمینان از طراحی پروژه جهت برآوردن انتظارات قانونگذاری و نظارتی» متمرکز شده است. به عنوان بخشی از این تلاش، این انجمن چندین متخصص برجسته را استخدام کرده، از جمله دهلیا مالکهی (Dahlia Malkhi) به عنوان مدیر ارشد فناوری، کریستی کلارک (Christy Clark) به عنوان رئیس ستاد، استیو بانل (Steve Bunnell) به عنوان مدیر حقوقی و کایران راج (Kiran Raj) به عنوان معاون اجرایی رشد و نوآوری و معاون مشاور عمومی.

استوارت لیوی (Stuart Levey)، مدیرعامل انجمن Diem خاطرنشان کرد:

این یک گروه پرستاره از مدیران است و همراهی کمیته اجرایی شبکه‌های Diem در کنار رهبران و همکاران فعلی یک گام اساسی برای فعالیت Diem همراه با استقلال آن است.

این انجمن در ماه سپتامبر، جیمز امت (James Emmett)، مدیر عامل سابق بانک سرمایه‌گذاری HSBC اروپا را به عنوان مدیر عامل و مدیر اجرایی خود منصوب کرد. به علاوه، استرلینگ داینس (Sterling Daines)، مدیر عامل سابق و رئیس جهانی جرایم مالی در Credit Suisse، در ماه ژوئن به این سازمان پیوست.

انجمن در انتظار دریافت مجوزها

همچنین، این انجمن تأکید کرده تا زمانی که تصویب مقررات را از FINMA دریافت نکند، «از جمله مجوز سیستم‌های پرداخت برای شرکت تابعه خود»، اقدامی نخواهد کرد.

لیوی افزود:

پروژه Diem پلتفرم ساده‌ای برای نوآوری در فین تک فراهم می‌کند و مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا تراکنش‌های آنی، ارزان و بسیار امن را انجام دهند.

همان‌طور که قبلاً گفتیم، لیبرا، پروژه ارز دیجیتال که توسط فیسبوک حمایت شده، قرار است اوایل سال آینده «به صورت محدود» عرضه شود.

در حالی که غول پرداخت پی پال یکی از اعضای اصلی که بعداً از پروژه لیبرا جدا شد، اخیراً خدمات خریدوفروش ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کرده، انجمن لیبرا و در واقع با نام فعلی Diem همچنان روی پروژه استیبل کوین خود متمرکز است.

آیا به نظر شما عرضه لیبرا با استقبال و موفقیت روبرو خواهد شد؟ نظرات خود را در کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt