تتا تی ‌وی (THETA.tv)  که پیش از این به نام سیلور تی‌وی (SLIVER.tv) شناخته می‌شد، یک فناوری دفتر کل توزیع شده و پلتفرم استریم ویدیو رویدادهای ورزشی و سرگرمی قدرت گرفته از ارزهای دیجیتال است که به تازگی به سامسونگ پیوسته است. در ادامه این مطلب از کوین نیک در مورد همکاری تتا تی وی با سامسونگ بیشتر صحبت می‌کنیم.

این اتحاد استراتژیک به تتا تی وی امکان می‌دهد تا محتوای زنده رویدادهای ورزشی و سرگرمی (esports entertainment) را روی پلتفرم (Samsung Daily) که به صورت پیشفرض روی موبایل‌های Galaxy S20 نصب شده است نمایش دهد.

در این اتفاق جالب که برای اکوسیستم تتا (THETA) رخ داده است. کابران گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۰ سامسونگ می‌توانند محتوای eSports را از طریق پلتفرم تتا تی ‌وی مشاهده کنند. همچنین می‌توانند با تماشا و اشتراک‌گذاری محتوا TFuel هم دریافت کنند.

بهتر است بدانید Samsung Daily در واقع نسخه جدیدی از بیکسبی (Bixby Home) است که به کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ امکان می‌دهد تا از آخرین اخبار و رویدادهای جهان مطلع شوند.

همچنین این تیم در نظر دارد تا اپلیکیشن Samsung Daily را در سایر گوشی‌های گلکسی مانند S10، S9، Note 10 و Note 9 را دسترس قرار دهد، به این ترتیب بیش از ۷۵ میلیون کاربر سامسونگ در سراسر جهان به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند.

پلتفرم استریم ویدیو تتا تی وی

همکاری تتا تی وی با سامسونگ

این مطلب راهم مطالعه کنید: بهترین آلت کوین ها کدام هستند؟ معرفی ۷ نوع آلت کوین که باید بشناسید

پاداش ارز TFUEL به کاربران تتا تی وی

برخلاف سایر پلتفرم‌ها، تتا تی وی به کاربرانش به وسیله آلت‌کوین بومی تتا به نام TFUEL پاداش می‌دهد. وقتی کاربری از طریق اکوسیستم تتا محتوایی را می‌بیند یا با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارد، ارزی به نام TFUEL دریافت می‌کند. دارندگان TFUEL می‌توانند آن را به استریمرها یا تولیدکنندگان محتوا اهدا کنند، یا به آسانی در صرافی‌های ارز دیجیتال آن‌ها را با سایر ارزها مبادله کنند.

تتا تی وی یک تجربه جذاب و یکپارچه را برای کاربران گوشی هوشمند ارائه می‌دهد چرا که آن‌ها مجبور نیستند برای تماشای رویدادهای ورزشی مورد علاقه خود یا حتی کنفرانس‌های بلاک چین از برنامه‌های دیگر استفاده کنند.

میچ لیو (Mitch Liu) بنیانگذار و مدیر عامل تتا با ابراز خرسندی از همکاری تتا تی وی با سامسونگ اعلام کرد: این همکاری باعث افزایش پذیرش تتا در بین کاربران خواهد شد.

در اکتبر گذشته، شبکه تتا و DLive (پلتفرم استریم ویدیو غیرمتمرکز) برای مقابله با انحصار سرویس‌های پخش ویدیو به وسیله پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب به هم ملحق شدند.

جالب است بدانید در زمان نگارش این مطلب ارزش ارز تتا یا همان TFUEL برابر با ۰٫۲۶۴۶ دلار و ارزش کل بازار تتا در حدود ۲۳۰ میلیون دلار است.

منبع: btcmanager