همه‌گیری ویروس کرونا (Covid-19) در یک سال گذشته تاثیرات بزرگ و آشکار جهانی به همراه داشت.  بسیاری از سازمان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها، سالن‌های تئاتر، کافه‌ها و حتی بعضی از شرکت‌ها و کسب ‌و کارها تعطیل شدند یا مجبور به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دورکاری شدند. اغلب افراد در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و وقت خود را در خانه می‌گذرانند و احتمالا افرادی هستند که در فکر و جست‌وجوی کارهایی هستند که بتوانند در خانه انجام دهند. خوشبختانه در دوران کرونا بازار ارزهای دیجیتال حسابی داغ است و فرصت کسب درآمد برای افراد مشتاق وجود دارد، اگر شما هم یکی از آن افراد هستید، در ادامه به فهرستی از کارها اشاره شده است که می‌توانید در طی این دوران انجام دهید؛ از جمله کسب درآمد از دنیای ارز دیجیتال.

روی بیت کوین و ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید

اکنون زمان مناسبی است که درباره رمزارزها و کاری که انجام می‌دهند یاد بگیرید. سرآمد این ارزهای مجازی بیت کوین (BTC) است، که در میان هزاران ارز دیجیتال دیگر از نظر قیمت و ارزش بازار رتبه اول را دارد.

اصطلاحات و موضوعات زیادی برای آشنایی وجود دارد، مانند اصطلاحات عامیانه ارزهای دیجیتال، ابزاری مانند ماشین حساب بیت کوین، شاخص ترس و طمع و موارد دیگر. وبسایت‌های آموزشی بسیاری وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا با مقدمات و اصول بیت کوین و ارزهای دیجیتال آشنا شوید. همچنین در وبلاگ کوین نیک می‌توانید با مطالعه مقالات آموزشی و مطالب پایه با مفاهیم ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

پس از یادگیری مباحث اساسی، می‌توانید شروع به معامله بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کنید. پلتفرم‌های زیادی برای معامله بیت کوین و ارزهای دیجیتال بصورت آنلاین وجود دارند. جست‌وجو کنید و پلتفرم معتبر و قابل اعتماد را شناسایی کنید. اگر کاملا تازه‌کار هستید و هنوز کیف پول بیت کوین یا کیف پول دیجیتال ندارید، کیف پول‌های رایگان برای دانلود در دسترس هستند و بلافاصله پس از دانلود، می‌توانید در آن‌ها حساب کاربری ایجاد کنید.

درحالیکه خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال ممکن است در ابتدا گیج‌کننده باشد، با این حال منابع در دسترس زیادی وجود دارند که راهنمای شما در انجام این کارها باشند. اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع سفر خود در دنیای ارزهای دیجیتال، بودجه خود را آماده کرده باشید!

این مطلب راهم مطالعه کنید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱

قرنطینه و درآمد از ارز دیجیتال

می‌توانید در خانه بمانید و کارهایی برای کسب درآمد انجام دهید.

در برنامه‌های افیلیت شرکت کنید

برای کسانی که می‌خواهند درآمد غیرفعال داشته باشند، یکی از موثرترین گزینه‌ها می‌تواند مشارکت در برنامه‌های افیلیت (affiliate programs) یا همکاری فروش باشد. اگر یک معامله‌گر بیت کوین یا ارزهای دیجیتال باشید، صرافی‌های متعددی برنامه‌های افیلیت ارائه می‌دهند، که می‌توانید در آن‌ها ثبت‌‌نام کنید. چنانچه زیرمجموعه شما معاملات ارز دیجیتال مانند خرید و فروش را تکمیل کنند، این می‌تواند درآمد فوری برای شما حاصل کند.

همچنین فروشگا‌ه‌های آنلاین و مراکز تجارت الکترونیکی زیادی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید و از همکاری با آن‌ها حق‌الزحمه دریافت کنید. فقط باید مطمئن باشید که با رویکرد این نوع کارها و بایدها و نبایدهایشان آشنا هستید تا آگاهانه برخورد کنید.

 طلا و بیت کوین معامله کنید

آیا می‌دانستید که معامله ارزهای دیجیتال تنها محدود به تبدیل پول نقد به ارز دیجیتال یا تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیست؟ اگر بیت کوین نگه‌می‌دارید، این امکان وجود دارد که رمزارز خود را با کالاهایی از قبیل طلا معامله کنید.

تعداد کمی از صرافی‌ها هستند که از امکان چنین معاملاتی پشتیبانی می‌کنند. از جمله Paxful که امکان معامله بیت کوین و طلا را راه‌اندازی کرده است. بیت کوین و طلا به دلیل شباهت‌های زیادی که در در ویژگی‌ها با هم دارند، معمولا همبستگی دارند. همچنین، این دو از سوی بسیاری از سرمایه‌گذاران گزینه‌های خوبی برای ذخیره ارزش قلمداد می‌شوند؛ و این باعث می‌شود همراه با طلا بیت کوین بخرند و برای طلا بیت کوین بفروشند. این یکی از چیزهایی است که می‌توانید آن را امتحان کنید.

شاید برایتان عجیب باشد که چرا باید کسی طلای خود را با بیت کوین معامله کند؛ دلیلش این است که حدس زده می‌شد که قیمت بیت کوین پس از هاوینگ می‌تواند به اوج برسد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ۲۰۲۱ سال بزرگی برای بیت کوین و اتریوم همراه با طلا خواهد بود

در بازار سهام فعالیت کنید

با همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از معامله‌گران شاهد افت قیمت‌ها در بازار سهام بودند. درحالیکه این برای بسیاری خبر خوبی نبود، اما کاهش قیمت سهام برای بسیاری فرصتی ایجاد کرد که بتوانند سهام ارزان خریداری کنند. شما هم می‌توانید بصورت آنلاین سهام بالقوه با قیمت‌های پایین را شناسایی کنید و فورا دست به خرید آن‌ها بزنید.

امور مالی در قرنطینه

بررسی حرکت‌های موجود در بازار به شما کمک می‌کند تا در بلند مدت فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری به‌دست آورید.

حرکت‌های بازار را بررسی کنید

کسانی که به بازارهای مالی و سایر موارد مرتبط علاقه‌مند هستند، می‌توانند در صرافی‌های متعدد جست‌وجو و کاوش کنند و دانش بیشتری درمورد حرکت‌های بازار و چگونگی درک آن‌ها، داشته باشند.

اگرچه این کار هم می‌تواند گیج‌کننده باشد، با این حال اگر یاد بگیرید چگونه حرکت‌های قیمت و سایر فعالیت‌های بازار را رهگیری کنید، بسیار به شما در سفرتان در دنیای ارز دیجیتال و امور مالی کمک خواهد کرد. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا در بلند مدت فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری به‌دست آورید، به‌ویژه اگر قصد داشته باشید در سرمایه‌گذاری و معامله‌گری فعالیت داشته باشید.

چه فعالیت‌های جالب دیگری وجود دارند؟

صرفنظر از حوزه‌های مالی، تکنولوژی و کسب درآمد از ارز دیجیتال، چیزهای جالب دیگری هم وجود دارند که می‌توانید در خانه انجام دهید.

از میان موارد زیادی که وجود دارند می‌توان به جست‌وجوی دیگر فرصت‌های درآمدزایی اشاره کرد. از جمله: آزادکاری یا فریلنسینگ (freelancing)، فعالیت‌های خلاقانه مثل نقاشی، عکاسی، نویسندگی، یادگیری زبان‌های جدید، و غیره.

اگر شما هم تجربه کسب درآمد از ارز دیجیتال در دوران قرنطینه را دارید، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: WeTheCryptos