همه چیز به مرور زمان تغییر می‌کند و امروزه شاهد روندهای جدیدی در بازار پلتفرم‌های بازی هستیم. آنچه می‌دانیم این است که بازی‌های بلاکچینی، در حال غلبه بر بازی‌های متداول هستند. در بازی های اندرویدی بیت کوین بازیکن مالک مقادیری از دارایی‌ها یا توکن‌های درون بازی می‌شود که می‌توان آن‌ها را در ازای پول واقعی یا رمزارزها معامله کرد. ارزش این توکن‌ها بر اساس در دسترس بودن و تقاضای بازار تعیین می‌شود.

اغلب بازی‌های کریپتو بر بستر وب در دسترس هستند و نیاز به نرم‌افزاری دارند که از آن‌ها پشتیبانی ‌کند. درحالیکه بقیه آن‌ها مثل سایر بازی‌ها هستند؛ شما به سادگی می‌توانید آن‌ها را برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید و در این بازی‌ها بیت کوین به دست آورید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی های بیت کوین برای کاربران اندروید و iOS

بازی‌های اندرویدی که با آن‌ها بیت کوین بدست می‌آورید

ما امروز در کوین نیک قصد داریم به شما بازی های اندرویدی بیت کوین را معرفی کنیم. البته توجه داشته باشید که منظور ما از بهترین بازی‌‌ها، بهترین عناوین از نظر گیم‌پلی و روند بازی نیست، بلکه بازی‌هایی را در نظر داریم که بیشترین پاداش یا جایزه را به شما می‌دهند و در واقع فرصت کسب بیت کوین را برای شما به خوبی به وجود می‌آورند.

بازی کریپتوپاپ (CryptoPop)

کریپتوپاپ یک بازی محبوب شبیه به کندی کراش (candy crush) است. این بازی شامل نمادهایی از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، مونرو و غیره است. این نمادها درون بالن‌هایی قرار گرفته‌اند و شما باید این بالن‌ها را با کسب امتیاز ترکیب کنید تا برای شما ارز دیجیتال ‌بسازند.

بازی های اندروید بیت کوین

کریپتوپاپ کندی کراش دنیای ارز دیجیتال است

در حال حاضر، کوین‌های این بازی اتریوم و پاپ کوین (Pop-coin) هستند. اما پرداخت‌های بازی به شما با کوین‌های مختلفی انجام می‌شود؛ از جمله: بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، IDEX و غیره. این بازی در پلی استور (play store) در دسترس است و شما می‌توانید برای کسب بیت کوین آن را بازی کنید.

بازی کراپ بایتس (CropBytes)

کراپ بایتس یک بازی ارز دیجیتال است که می‌توان آن را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS دانلود کرد. با انجام این بازی می‌توانید ارز دیجیتال به‌دست آورید. این بازی با اپلیکیشن یک کیف پول دیجیتال به نام ترون تلفیق شده است. بنابراین شما می‌توانید این سکه‌ها را با بیت کوین مبادله کنید.

این یک بازی شبیه سازی شده است که به شما اجازه می‌دهد نقش‌های مختلفی را بازی کنید. مثلا شما می‌توانید یک کشاورز باشید و کار کشاورزی انجام دهید. همچنین می‌توانید یک تاجر یا سرمایه‌گذار باشید. اگر در یک زمان هر یک از نقش‌ها را به عهده بگیرید، می‌توانید درآمد بالایی کسب کنید.

بازی های اندروید بیت کوین

کراپ بایتس یک بازی شبیه سازی شده است که می‌توانید نقش‌های مختلفی را بازی کنید

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که استخراج و معاملات رمزارز در بازار آزاد انجام دهید. ارزش دارایی‌های دیجیتال در شرایط بازار درون بازی متنوع است. بعضی از عوامل اصلی تاثیرگزار بر ارزش، فعالیت‌‌های بازیکنان و عرضه است. درآمدهای حاصل از بازی با ترون ( TRX) محاسبه می‌شوند. این بازی به زودی به نسخه سه بعدی به‌روزرسانی می‌شود.

بازی مرج کتز (Merge Cats)

شما می‌توانید رمز ارز soul را با انجام بازی مرج کتز به‌دست آورید. یکی از بهترین بخش‌های این بازی این است که حتی اگر الان در حال انجام بازی هستید، می‌توانید نتیجه امتیازات خود را بگیرید. تا حالا کندی کراش را بازی کرده‌اید؟ اگر بازی کرده باشید، به سادگی این بازی را خواهید فهمید. شما باید گربه‌ها را ادغام کنید تا مرحله بعدی را ایجاد کنید و آن‌ها را به ترتیب قرار دهید.

بازی های اندرویدی بیت کوین و ت.کن های کریپتو

می‌توانید کریپتو کوین soul را با انجام بازی مرج کتز به‌دست آورید.

بازی او ایکس یونیورس (OX Universe)

تاکنون در موبایل خود بازی فضایی انجام داده‌اید؟ در بازی‌های فضایی شما فضاپیما می‌سازید و به فضا سفر می‌کنید تا جهان جدیدی را کشف کنید. البته ماموریت‌های زیاد دیگری هم مانند استخراج منابع، کاوش مکان‌های جدید و غیره دارید. این بازی گرافیک بالایی دارد. شما می‌توانید با خرید قطعات مختلف، سفینه فضایی بسازید یا با بازی کردن، قفل آن بخش‌ها را باز کنید.

همچنین این بازی به شما امکان می‌دهد که سیاره‌های جدیدی را کشف کنید و حتی آن‌ها را بخرید. برای سفر به سیاره‌های دیگر، به یک موشک احتیاج دارید و برای پرتاب موشک خود باید هزینه پرداخت کنید. این بازی استراتژی‌ها و قوانین زیادی دارد و به محض شروع بازی، می‌توانید درباره آن‌ها بیشتر بدانید.

بازی های اندرویدی بیت کوین

با او ایکس یونیورس می‌توانید سیاره‌ای جدید کشف کنید

او ایکس یونیورس از آن دسته بازی های اندرویدی بیت کوین است که رایگان نیست. برای شروع باید مقداری سرمایه‌گذاری کنید. شما می‌توانید با فروش فضاپیماهای خود در بازی، ارز دیجیتال به‌‍‌دست آورید. این بازی به یک اپلیکیشن اضافه به نام Arkane wallet نیاز دارد. شما می‌توانید با فروش فضاپیماها، اتریوم دریافت کنید و با استفاده از کیف پول می‌توانید آن‌ها را با بیت کوین مبادله کنید.

چرا بازی های اندرویدی بیت کوین را باید امتحان کنیم؟

به محض اینکه بازی های اندرویدی بیت کوین معرفی شده را نصب و شروع به بازی کنید، به این بازی‌ها علاقه پیدا خواهید کرد. انجام این بازی‌ها سه مزیت دارد:

  • در مورد ارزهای دیجیتال یاد خواهید گرفت.
  • از بازی کردن لذت می‌برید.
  • مقداری درآمد بصورت توکن‌های دیجیتال کسب می‌کنید.

اگر به بازی‌های آنلاین دسکتاپ هم علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری هم به بازی اکسی اینفینیتی بزنید.

اگر شما هم تجربه بازی های اندرویدی بیت کوین یا سایر بازی های بلاکچینی را دارید، تجربیات خود را با کوین‌نیک در میان بگذارید. 

منبع: telemediaonline