معاملات و سهام‌گذاری‌های رقابتی، رویدادهایی هستند که سالانه توسط پلتفرم‌های بزرگ صورت می‌گیرند. هدف از این کار، می‌تواند جذب تریدرها، به جریان انداختن سرمایه یا حتی تبلیغ برای یک کوین یا توکن جدید باشد. این رقابت‌ها شاید شما را ثروتمند نکنند، اما یکی از شیوه‌هایی است که علاوه بر وسوسه کردن کاربران برای استفاده از صرافی‌های جدید، کمی سود شیرین هم برای آن‌ها به همراه دارد. در ادامه ۳ مورد از برترین رقابت معاملات ارز دیجیتال در تابستان سال ۲۰۲۰ را بررسی خواهیم کرد.

تریدرهای ارزهای دیجیتال همیشه به دنبال روش‌های مختلفی برای کسب سود بیشتر هستند. حال این روش ممکن است کم کردن هزینه‌های تراکنش‌ها باشد،‌ یک بازاریابی ارجاعی باشد یا امتحان کردن ارزها یا پلتفرم‌های جدید. رقابت معاملات ارز دیجیتال هم یکی دیگر از روش‌های رشد سرمایه است. در این روش، تریدرها بابت کاری که هر روز انجام می‌دهند، پاداش می‌گیرند. صرافی‌های مختلف، با برگزاری رویدادهای متنوع، سعی می‌کنند با وسوسه کردن تریدرها، آن‌ها را جذب پلتفرم خود کنند.

هر کدام از این رقابت‌ها متنوع و دارای قوانین خاص خود هستند. برخی از پلتفرم‌ها پاداش‌های ناچیز ارائه می‌دهند یا برخی‌های دیگر به منظور جلوگیری از حضور وال‌ها، نوعی حجم معاملاتی را آغاز می‌کنند. برخی‌های دیگر سعی دارند توکن‌های جدید را تبلیغ کنند و برخی‌های دیگر در تلاش هستند تا نقدینگی را در پلتفرم خود افزایش دهند.

خوشبختانه همه این رقابت‌ها برای آن تریدرهای ثروتمند نیستند و هر شخصی می‌تواند با حضور در رقابت معاملات ارز دیجیتال، و البته داشتن مهارت، کمی سود به جیب بزند.

معرفی مهم‌ترین رقابت معاملات ارز دیجیتال در تابستان

در ادامه به ۳ مورد از برترین رقابت در معاملات ارز دیجیتال در تابستان سال ۲۰۲۰ آشنا خواهیم شد که این شانس شما را برای افزایش سود بیشتر بالا می‌برند.

رقابت معاملات ارز دیجیتال ByBit

رقابت Bybit’s World Series of Trading یکی از بزرگ‌ترین و پر بحث‌ترین رویدادهای تابستان است که با یک سبد جایزه ۲۰۰ بیت کوینی تریدرها را وسوسه می‌کند. ۲۰۰ بیت کوین، جایزه‌ای بسیار عظیم است و از آن جالب‌تر این که این رقابت، بر اساس مهارت است، نه شانس و نه هیچ چیز دیگری. اگر به اندازه کافی در معاملات رمزارزها خوب هستید، می‌توانید سهمی از این ۲ میلیون دلار جایزه داشته باشید. این رویداد از تاریخ ۱۰ تا ۳۱ اوت (۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور) آغاز می‌شود و برای تریدرهای خرده‌فروش و تریدرهای سازمانی آزاد است.

سری بزرگ رقابت‌ معاملات ByBit
سری بزرگ رقابت‌ معاملات ByBit با جایزه ۲۰۰ بیت کوینی

البته جایزه وسوسه کننده این رویداد، باعث شده تا با رقابتی سخت رو به رو باشید. چرا که ماهرترین تریدرها هرگز چنین موقعیتی را از دست نمی‌دهند. اما با این حال، شما در مسابقه‌ای شرکت خواهید کرد که رقابت در آن کاملا عادلانه خواهد بود. معیار امتیازبندی در این مسابقه، بر اساس سود هر تریدر در برابر درصد ضرر تریدر است. هر چقدر که برد شما در معاملات نسبت به ضررها بیشتر باشد، شانس‌تان برای پیروزی جایزه بزرگ بیشتر خواهد بود.

حتی اگر نتوانستید جزو پیروزهای این میدان باشید، همچنان از مزیت تخفیف ۲۰ درصدی هزینه معاملات و پاداشی تا ۹٫۴۰۰ دلار تتر بهره‌مند خواهید شد.

فهرست رقابت معاملات KardiaChain

رقابت فهرستی معاملاتی ارزهای دیجیتال، معمولا از سوی صرافی‌ها به منظور ایجاد نقدینگی برای دارایی‌های دیجیتال جدید صورت می‌گیرند. این نوع رقابت همچنین انگیزه‌ای برای هولدرها است تا سپرده‌های خوابیده خود را خارج کنند و سپس با سود بیشتر، آن‌ها را دوباره به صندوق‌های‌شان باز گردانند.

رقابت KardiaChain Listing Competition اگر چه در حد رقابت بای بیت از نظر جایزه بزرگ نیست، اما این رقابت در صرافی KuCoin برای همه تریدرها، بدون در نظر گرفتن میزان قابلیت‌های‌شان، در دسترس است. می‌توانید در این رقابت شرکت کنید و یکی از برندگان جایزه ۲۰ هزار دلاری شوید.

رقابت‌های معاملات ارز دیجیتال
رقابت‌های معاملات ارز دیجیتال با جوایز بزرگ

برای شرکت در این مسابقه که در تاریخ ۳۱ تیر ماه آغاز می‌شود، یک سری مقررات وجود دارد که البته زیاد سخت نیستند. شما برای شروع به ۱۲ هزار KAI نیاز دارید. این ارز اصلی کاردیا چین (Kardia Chain) است که در حال حاضر معادل ۴۰ دلار است.

۳۰ حساب کاربری که بالاترین شبکه خرید KAI را در اختیار داشته باشند، جایزه ۲۰ هزار دلاری را با یکدیگر تقسیم می‌کنند. همچنین برترین تریدر این فهرست، ۱۰۰۰ تتر و ۵۰۰ دلار KAI پاداش می‌گیرد.

رقابت سهام‌گذاری THORChain

این رقابت برخلاف ۲ رویداد دیگر که در خصوص معاملات انجام می‌شوند، یک رقابت سهام‌گذاری است. امسال به مناسب آغاز به کار THORChain (RUNE) که یک سرویس سهام‌گذاری است،‌ پلتفرم BitMax قصد دارد ۶۰ هزار RUNE به ارزش تقریبی ۳۰ هزار دلار به شرکت کنندگان اهدا کند. در این رویداد، کاربران باید تمامی دارایی RUNE خود را در حساب خود قرار دهند تا پاداش سهام‌گذاری دریافت کنند. برترین سهام‌گذار این رقابت، یک جایزه ۱۰ هزار رونی دریافت خواهد کرد و ۱۰۰ سهام‌گذار برتر دیگر، نقریبا ۲۰۰ رون دریافت می‌کنند.

نظر شما در خصوص این رقابت‌های ارز دیجیتال چیست؟ آیا قصد دارید در این رویدادها شرکت کنید؟ نظر خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Coinspeaker