چیزی نمانده تا پلتفرم معاملات آنی و مشتقات ارز دیجیتال OKEx بتواند جای خود را در بین برترین‌های صنعت ارزهای دیجیتال باز کند. حجم معاملات پلتفرم OKEx در ۳ ماه گذشته نه تنها جایگاه ثابتی داشته، بلکه توانسته رشد قابل توجهی را هم تجربه کند. با کوین نیک همراه باشید.

با توجه به تازه‌ترین بررسی صرافی‌های ارزهای دیجیتال توسط Crypto Compare، مشخص شده است که حجم معاملات مشتقات ارزهای دیجیتال در ماه می ۲۰۲۰ به بالاترین حد خود به میزان ۶۰۲ میلیارد دلار رسیده است. حتی حجم معاملات قرداد آنی ثبت شده در مدت مشابه، با ۵ درصد افزایش به ۱٫۲۷ تریلیون رسیده است.

افزایش محبوبیت پلتفرم OKEx در بین کاربران صنعت ارزهای دیجیتال

با توجه به گزارشات منتشر شده، حجم معاملات پلتفرم OKEx در ماه می، نسبت به ماه آپریل، در میان برترین صرافی‌های روز دنیا قرار داشته است. در طی ۱ ماه، حجم معاملات پلتفرم OKEx با رشد ۲۵/۷ درصدی، به ۵۲٫۱ میلیارد دلار رسیده است. این میزان حجم معاملات در صورتی بود که صرافی بایننس با ۱۸/۳ درصد و کوین بیس با ۲۲/۴ درصد، به میزان ۵۷٫۲ میلیارد دلار و ۱۱٫۲ میلیارد دلار رسیده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: کوین مارکت کپ سیستم رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال را تغییر می دهد

از طرفی دیگر، حجم معاملات ماه به ماه مشتقات ارزهای دیجیتال، در ماه می ۲۰۲۰ افزایش عظیمی را تجربه کرده است. در زمینه صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال، پلتفرم Huobi همچنان با حجم معادلات ۱۷۶ میلیارد دلاری خود، در صدر قرار دارد. اما در رتبه دوم، پلتفرم OKEx با ۱۵۲ میلیارد دلار و رشد ۳۳ درصدی ماه به ماه خود، در رتبه دوم قرار گرفته است.

افزایش محبوبیت OKEx به ویژگی‌های جذاب

افزایش محبوبیت OKEx به لطف ویژگی‌های جذاب

این اولین باری نیست که حجم معاملات پلتفرم OKEx باعث شده تا این صرافی در میان بررسی‌ها و مقایسه‌های انجام شده، بتواند در کنار بزرگان این صنعت بدرخشد. با پشتیبانی از طیف وسیع ارزهای دیجیتال و دارا بودن تعداد زیادی کاربر جهانی، پلتفرم OKEx توانسته خود را به جایگاه برترین بازیکنان صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل کند. این پلتفرم همچنین به لطف بروزرسانی‌های مختلف و افزودن ویژگی‌های متنوع به منظور پپشتیبانی از خواسته‌های کاربران، به محبوبیت بالایی دست یافته است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: اولین استیبل کوین غیرمتمرکز دنیا به زودی در اکسچنج OKEx عرضه می‌شود

علاوه بر ویژگی‌های این پلتفرم و همچنین محبوب بودن به عنوان فضایی برای معاملات آنی و مشتقات، OKEx قصد دارد تا با اضافه کردن گزینه‌های بیشتر برای معاملات، قدرت خود را افزایش دهد. یکی از این ویژگی‌ها، گزینه معاملات بیت کوین / دلار آمریکا است که به حجم معاملات ۱۰ میلیون دلاری در روز رسیده است. همچنین به تازگی گزینه اتریوم / دلار آمریکا هم به پلتفرم اضافه شده است. ارز دیجیتال ایاس / دلار آمریکا قرار است گزینه بعدی‌ای باشد که این پلتفرم در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

منبع: News Bitcoin