Travala.com که با نام تراوالا شناخته می‌شود توجه توریست‌های چین را به خود جلب کرده است. چین از معدود مناطقی است که از زمان شروع محدودیت‌های همه‌گیری کروناویروس دوباره توانسته شرایط مسافرت را به وضعیت قبل از بحران بازگرداند. با کوین نیک همراه باشید.

این آژانس مسافرتی توسط صرافی رمزارز بایننس پشتیبانی می‌شود و یک وب‌سایت به زبان چینی راه‌اندازی کرده است. یک تیم محلی هم از روز پنجشنبه کار پشتیبانی از مشتریان و بازاریابی برای مسافران را آغاز کرده است.

جوآن اوترو (Juan Otero) مدیرعامل این شرکت در گفتگو با کوین‌دسک (CoinDesk) اظهار کرد که تراوالا دات کام روی مهمانان پروازهای داخلی و هتل‌های تنها اقتصاد مسافرتی باثبات جهان یعنی چین سرمایه‌گذاری کرده است.

اروپا، ایالات متحده آمریکا و سایر بازارهای مسافرتی قوی در بهترین حالت ۳ یا ۴ ماه دیگر به وضعیت قبل از کرونا بازمی‌گردند. این در حالی است که چین از نظر مسافرت قوای خود را بازیافته و خیلی سریع در حال پیشروی است.

چین در بازیابی شرایط بازار مسافرت همه را شکست داده است: میزان رزرو پروازهای داخلی در چین به سطح قبل از کوید ۱۹ برگشته و هتل‌ها برای تعطیلات پیش رو یعنی هفته طلایی (Golden Week) حداقل در شهر ماکائو (Macau) در حال پر شدن هستند.

چین و آمریکا بزرگترین بازارهای داخلی مسافرتی در جهان را دارا هستند. چین رشد بسیار سریعی را از این لحاظ تجربه می‌کند.

تراوالا دات کام به زودی علاوه بر پرداخت‌های کنونی رمزارزی، پرداخت با وی‌چت (WeChat) را هم خواهد پذیرفت.

دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات ثبت کنید تا سایر مخاطبان هم از آن استفاده ببرند. از همراهی شما سپاسگذاریم.

منبع: coindesk