یک شرکت بازی‌سازی آلمانی مدعی ساخت اولین بازی با قابلیت اجرا روی بلاکچین لایت کوین شده است. به این صورت که گیم پلی هوشمند بازی می‌تواند بازیکنان آن را صاحب توکن‌های لایت کوین (LTC) کند. در این مطلب کوین نیک به مشخصات این بازی پرداخته‌ایم.

این مطلب را هم مطالعه کنید: لایت کوین و آتاری: بازیهای کامپیوتری وارد دنیای رمزارز می شوند

در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در سایت Cryptonews.com توسط توسعه دهنده بازی، یعنی شرکت CipSoft، نام آن LiteBringer ذکر شده است. یک بازی فانتری در ژانر نقش آفرینی که از بلاکچین لایت کوین برای همه تعاملاتش با کاربران استفاده می‌کند.

شرکت CipSoft روی عنوان تبلیغاتی “اولین بازی مبتنی بر لایت کوین” تاکید زیادی دارد. موسس این شرکت، آقای اولریش اشلات، معتقد است که بلاکچین پتانسیل لازم برای انقلاب در صنعت بازی‌ها را دارد. از طرف دیگر، آقای چارلی لی، موسس لایت کوین هم در این باره صحبت‌هایی انجام داده است:

یکی از پیشگامان صنعت بازی‌های آنلاین، حالا گامی روبه جلو برداشته است. توسعه اولین بازی واقعی مبتنی بر لایت کوین می‌تواند خبر بسیار مهمی باشد.

بلاکیچین لایت کوین و بازی آنلاین

بلاکچین پتانسیل لازم برای انقلاب در صنعت بازی‌ها را دارد

کاربران این بازی باید از شوالیه‌ها و جادوگران برای جمع‌آوری غنائم استفاده کنند. در این میان، انواع سلاح‌ها، منابع و شخصیت‌ها در بلاکچین لایت کوین ذخیره شده است. هر حرکتی در بازی، به مثابه یک تراکنش در شبکه به حساب می‌آید. تراکنشی که می‌تواند موجب خلق ارزش برای هر بازیکن شود.

با این وجود، این شرکت جدا از فضای فانتزی بازی، بیش از همه قصد داشت تا نظر تریدرهای داخل بازی را جلب کند:

در قلب این بازی، شبیه سازی پیچیده‌ای از تریدینگ انجام شده است. شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه، تنها از طریق بازی کردن به لایت کوین دست پیدا کنید.

مهندسان شرکت به کار خود در استفاده از بلاکچین و معماری غیرمتمرکز آن افتخار می‌کنند. زیرا این ویژگی سبب آزادی بازیکنان و امنیت قابل ملاحظه آن‌ها می‌شود. چیزی که پیش از این در بازی‌های آنلاین بی سابقه بود.

منبع: cryptonews