از زمان آغاز به کار یونی سواپ، این صرافی غیر متمرکز مسیری طولانی را طی کرده است. صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ به همه امکان مبادله توکن‌های ECR20 را می‌دهد. حجم معاملات یونی سواپ به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسید. محبوبیت این صرافی از زمان آغاز به کار آن در سال گذشته به شدت افزایش یافته است.

افزایش حجم معاملات یونی سواپ

در حال حاضر یونی سواپ به اولین صرافی غیرمتمرکزی (DEX) تبدیل شده که بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار حجم معاملات را پردازش می‌کند. این صرافی که در ماه مه گذشته کار خود را آغاز کرده، هر ماه به طور متوسط ۱۱/۱ میلیارد دلار حجم معاملات خود را افزایش داده است.

یونی سواپ به کاربران امکان مبادله توکن‌های ECR20 را می‌دهد. توکن‌های ERC20 روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شوند و در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار محبوب هستند، زیرا پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) که بیشتر روی اتریوم ساخته می‌شوند، بیش از هر زمان دیگری توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند.

هایدن آدامز (Hayden Adams)، خالق یونی سواپ، این خبر را در توییتر به اشتراک گذاشت و آن را «یک نقطه عطف هیجان انگیز برای دیفای» توصیف کرد.

وی در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۱ در توییتر خود نوشت:

یونی سواپ، اولین پلتفرم تجاری غیرمتمرکز که بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار حجم پردازش می‌کند؛ یک نقطه عطف هیجان‌انگیز برای دیفای.

محبوبیت یونی سواپ

یونی سواپ در جریان رشد قابل توجه امور مالی غیرمتمرکز در سال ۲۰۲۰ با محبوبیت زیادی مواجه شد. از آن زمان به بعد، توکن بومی این صرافی، UNI، از لحاظ ارزش بازار در بین ۲۰ ارز دیجیتال برتر قرار گرفته است. یونی یک توکن گاورننس است، به این معنی که کسانی که اقدام به خرید یونی سواپ می‌کنند، می‌توانند در تعیین نحوه اجرای این پروتکل مشارکت داشته باشند.

ارزش بازار یونی در حال حاضر ۶/۳ میلیارد دلار است.

حجم معاملات یونی سواپ افزایش یافت

توکن یونی در میان ۲۰ رمز ارز برتر از لحاظ ارزش بازار

مردم مشتاقانه از صرافی یونی سواپ استفاده می‌کنند. این صرافی غیرمتمرکز بیش از ۳/۹ میلیارد دلار در قراردادهای هوشمند خود قفل کرده است. اتفاق امروز نشان می‌دهد که این صرافی در حال پردازش تراکنش‌های بیشتری نسبت به هر زمان دیگری است.

چرا؟ چون پروژه‌های بیشتری روی اتریوم ساخته می‌شوند و بنابراین توکن‌های ERC20 بیشتری (توکن‌هایی که روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شوند) تولید می‌شوند.

در حقیقت، بسیاری از آنها اکنون در میان ۳۰ رمز ارز برتر از لحاظ ارزش بازار قرار دارند، به این معنی که افراد بیشتری می‌خواهند برای کسب درآمد با آنها معامله کنند.

مبادله این توکن‌ها در یونی سواپ بسیار آسان است. این صرافی دارای یک رابط کاربری ساده بوده و هر کسی می‌تواند در آن ثبت نام کند. هیچ‌گونه پیش نیازی لازم نبوده و نیازی به پروتکل‌های KYC (احراز هویت) نیست.

همه اینها به افزایش حجم معاملات یونی سواپ کمک می‌کند.

این مطلب را هم مطالعه کنید: یونی سواپ چیست و چگونه ارز دیجیتال یونی بخریم؟

آیا تاکنون با یک صرافی غیرمتمرکز کار کرده‌اید؟ شما می‌توانید تجربیات خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک بیان کنید.

منبع: decrypt