شاخص‌های مختلف نشان از رکوردشکنی و افزایش قیمت یونی سواپ دارند. از آنجایی که به نظر می‌رسد توکن‌های دیفای آماده حرکات قیمتی هستند، اتریوم همچنان در این مسیر راهنمای آلت کوین‌هاست. همه این موارد با رشد توجه و علاقه در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است.

طی چند روز گذشته، سطح فعالیت در یونی سواپ افزایش چشمگیری یافته است. داده‌های شرکت تحلیلی OnoTheBlock، نشان می‌دهد که چندین شاخص در حال رسیدن به نقاط عطف جدیدی در یونی سواپ هستند.

رکوردهای فوق‌العاده در پی افزایش قیمت یونی سواپ

حجم معاملات روزانه این پروتکل طی دو روز گذشته ۴۳ درصد افزایش یافته است. در تاریخ ۲۵ ژانویه حجم معاملات نزدیک به ۹۲۵ میلیون دلار انجام شد.

افزایش قیمت یونی سواپ با حرکتی مشابه در کارمزدهای تراکنش‌های یونی سواپ همراه بوده است؛ بیش از دو برابر بیت کوین.

داده‌های شرکت سنجش کارمزد کریپتو فی (Crypto Fees)، نشان می‌دهد که تراکنش‌های مشاهده شده در حساب یونی سواپ حدود یک چهارم از کل هزینه‌های شبکه اتریوم است. مبلغ کل کارمزد‌های پرداخت شده در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲/۷۷ میلیون دلار بوده است.

کارمزد یونی سواپ بیشتر از بیت کوین

سبقت گرفتن کارمزد یونی سواپ از بیت کوین

قیمت بالای گس در این مدت نشانگر این است که تریدرها تمایل دارند برای شرکت در این بازار به هر قیمتی وارد شوند.

در حالی که نقدینگی یونی سواپ به بالای ۳/۵ میلیارد دلار افزایش یافته، مجموعه صندوق‌های قابل تعویض آن از ابتدای سال تاکنون ۶۳٪ رشد داشته است.

یونی سواپ به دنبال اتریوم در شبکه‌های اجتماعی

به دنبال افزایش قیمت اتریوم، به نظر می‌رسد یونی سواپ و آوی (Aave) هم راه آن را دنبال می‌کنند، همچنانکه آنها هم به موضوع داغ‌ترین بحث‌ها در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند.

داده‌های Santiment نشان می‌دهد که UNI در جایگاه سوم در میان موضوعات مورد علاقه طرفداران ارزهای دیجیتال قرار دارد. توکن بومی یونی سواپ، UNI، درست بعد از آوی و اتریوم در این فهرست قرار دارد.

موضوعات مورد علاقه در شبکه های اجتماعی

موضوعات مورد علاقه طرفداران شبکه های اجتماعی

این مطلب راهم مطالعه کنید: نگاه ویژه سرمایه گذاران بزرگ به اتریوم با افزایش قیمت اتر

به نظر می‌رسد عملکرد اخیر اتریوم باعث علاقه به این توکن‌ها شده است. در عین حال، دیفای پس از UNI نیز مقام چهارم را کسب کرده است. اکوسیستم دیفای که در درجه اول در شبکه اتریوم وجود دارد، بیشترین رشد نمایی از نظر علاقه به توکن قرارداد هوشمند را به خود اختصاص داده است. این امر تا حد زیادی به ارزش کلی آن کمک کرده، زیرا برخی معتقدند که می‌تواند منجر به افزایش پارابولیک قیمت ETH شود.

 توجه شبکه‌های اجتماعی به یونی سواپ

نگاهی دقیق به معیار حجم توجه در شبکه‌های اجتماعی UNI، به خوبی تعاملات فزاینده‌ای را که از روز یکشنبه آغاز شده توضیح می‌دهد. این حجم که در میزان ۶۲ واحد قرار دارد، با افزایش قیمت یونی سواپ به ۱۳ دلار مطابقت دارد که البته اکنون کمی از این قیمت عقب نشینی کرده است.

حجم توجه در شبکه های اجتماعی به یونی سواپ

مقایسه قیمت یونی سواپ و حجم توجه در شبکه های اجتماعی به آن

UNI یکی از توکن‌های دیفای است که سود قابل توجهی در این بازار صعودی به ثبت رسانده است. این توکن سال ۲۰۲۰ را با قیمت بیش از ۵ دلار به پایان رساند و با رشد چشمگیر ۱۳۶ درصدی به ۱۲/۲۶ دلار رسیده است.

نظر شما در مورد افزایش قیمت اخیر اتریوم بر افزایش قیمت یونی سواپ چیست؟ نظرات و پیشنهادات خودر را در وب سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: beincrypto