صرافی جهانی رمزارز بایننس امکان واریز یواِس‌دی‌کوین را در شعبه ایالات متحده خود (Binance.US) فراهم کرد.

بر اساس بیانیه‌ای که روی وبسایت رسمی بایننس قرار گرفت، فهرست جدیدی روز چهارشنبه، ۴ مارس (۱۴ اسفند) ، ساعت ۹ شب اِعمال شد که اکنون به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی موجودی خود را به بایننس‌یو‌اِس‌دی (BUSD) تبدیل کنند.

امکان معامله یا ذخیره بایننس‌یو‌اِس‌دی

با چنین اقدامی، شعبه بایننس در ایالات متحده به کاربران خود اجازه می‌دهد کوین بایننس‌یو‌اِس‌دی را معامله یا ذخیره کنند. به گفته این شرکت، از این به بعد زیر عبارت «خرید رمزارز» (Buy Crypto) در صفحه اصلی وبسایت بایننس این ویژگی جدید دردسترس خواهد بود.

صرافی بایننس به‌طور مشخص جفت‌های معاملاتی زیر را برای معامله از طریق وبسایت، اِی‌پی‌آی، و اپلیکیشن رسمی این صرافی در دسترس خواند:

  • بیت‌کوین/بایننس‌یو‌اِس‌دی (BTC / BUSD)
  • بایننس‌یو‌اِس‌دی/دلار ایالات متحده (BUSD / USD)
  • زیلیکا/بایننس‌یو‌اِس‌دی (ZIL / BUSD)
  • ریپل/بایننس‌یو‌اِس‌دی (XRP / BUSD)
  • بایننس کوین/بایننس‌یو‌اِس‌دی (BNB / BUSD)
  • الگورند/بایننس‌یو‌اِس‌دی (ALGO / BUSD)
  • اتریوم/بایننس‌یو‌اِس‌دی (ETH / BUSD)

به‌وسیله بایننس‌یو‌اِس‌دی با سرعت بیشتری می‌توان معامله کرد

به‌گفته بایننس، بایننس‌یو‌اِس‌دی روش‌هایی «سریع» برای معامله وجوه فراهم می‌کند که می‌توان از آن برای معامله، ذخیره موجودی، و پرداخت وجوه در سرتاسر فضای رمزارز استفاده کرد.

یواِس‌دی‌کوین نیز مانند بایننس‌یو‌اِس‌دی یک دارایی دیجیتال ثابت (استیبل کوین)است که توسط شرکت سِرکل (Circle) عرضه می‌شود و مشابه بایننس‌یو‌اِس‌دی پشتیبانی می‌شود.

صرافی بایننس همچنین خاطرنشان کرد که به ارزیابی کوین‌ها، توکن‌ها، و جفت‌های معاملاتی ادامه خواهد داد تا بتواند آن‌ها را در آینده در شعبه بایننس در ایالات متحده و مطابق با چارچوب ارزیابی ریسک دارایی دیجیتال در این کشور عرضه کند.

همچنین، بایننس تاکید کرد که بازخورد جامعه رمزارز و تقاضای بازار نقشی اساسی در مطالعه این امکانات دارند.

گسترش پورتفوی دارایی‌ها

پیش از این، کوین‌تلگراف گزارش داده بود که بایننس ۱۵ گزینه ارز فیات به بخش خرید با ویزا و مسترکارت خود اضافه کرده است. این صرافی همچنین با افزودن روبل روسی به پایانه همتابه‌همتای خود این پورتفو را گسترش داده است. اطلاعات دقیق‌تری در خصوص این اقدام بایننس هنوز در دسترس نیست.

منبع: cryptonewmedia.press